• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Oschersleben 2010 3 t/m 6 juni

origineel gepost door Big Sexy

11 en misschien 12 luuk....

Leike gaat ook mee, en hij neemt er ook nog 1 mee..

En zaterdag komt Perry nog na met zijn vriendin en mijn vriendin waarschijnlijk..

vandaaag officieel te horen gekregen dat ik 3 en 4 juni vrij ben! zo nu kan ik officeel zeggen.

"Ich bien dabei":worsking:

origineel gepost door Big Sexy

11 en misschien 12 luuk....

maar dat zijn niet allemaal limbo's he big sexy

ik hoor dan tog wel bij die groep

origineel gepost door blue magic

ikke ook ik ben zekers van de partij!!!!!

gaat weer helemaal goed komen.. en ik heb nog 2 flessen poolse wodka staan...:thumbup:o

ik ben er waarschijnlijk ook bij :D dus ik verbied het je om dat pools vergif mee tenemen :puke

Nog een paar dagen, ik heb vernomen dat de eerste mensen al voor de poort staan!!!

Wij staan gezellig bij onze vrienden van het OFZO. De corsa staat bijna paraat, nog even de camping spullen pakken en gaan op nach Oschersleben. :jerryking:

wij rijden over iets meer dan 3 uur aan

12 uur stappen we in onze boliede en hopen om 5 uur daar te zijnking:

Het eerste deel van OFZO is nu onderweg om een mooi plekkie te scoren.

Ik rijd morgenmiddag met Jeroen (Blue Magic) mee , wsl met de Vectra C.

Mooi mooi..

Nog even een herinering hoe het OFZO team zich vorig jaar voelde.. Deze meneer is nu getrouwd, op Oschersleben kwam het besef wat trouwen inhield.

DSC_6838.jpg

en deze vriendelijk Duitser is er waarschijnlijk ook weer... hij haalde zondag ochtend alle pisbekers op..:puke

DSC_6967.jpg

Terug
Naar boven