• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OSCHERSLEBEN 2011!!

[rquote=1867098&tid=138292&author=mooiwark]moet je hier trouwens ook kaarten voor bestellen?[/rquote]

nee kun je zo aan de kassa kopen 25 euro voor heel weekend meende ik:D:D:D

[rquote=1867589&tid=138292&author=mooiwark]oke! 25 euro... wat een lachertje... trouwens is het goed als ik bij de zuidelingen mag staan... heb nog steeds niemand om mee heen te gaan:([/rquote]

Als ik daar ergens in de buurt sta hou ik wel plaats vrij zet de vectra wel wa breed neer ..dat doen de echte vectrarijders:D anders geef maar is een keer je 06 via U2U ;)

oke! 25 euro... wat een lachertje... trouwens is het goed als ik bij de zuidelingen mag staan... heb nog steeds niemand om mee heen te gaan:(

[rquote=1868000&tid=138292&author=nova....][rquote=1867589&tid=138292&author=mooiwark]oke! 25 euro... wat een lachertje... trouwens is het goed als ik bij de zuidelingen mag staan... heb nog steeds niemand om mee heen te gaan:([/rquote]

Als ik daar ergens in de buurt sta hou ik wel plaats vrij zet de vectra wel wa breed neer ..dat doen de echte vectrarijders:D anders geef maar is een keer je 06 via U2U ;)[/rquote]

oke zou super zijn! en anders maar naar het zuiden eerst...

[rquote=1867589&tid=138292&author=mooiwark]oke! 25 euro... wat een lachertje... trouwens is het goed als ik bij de zuidelingen mag staan... heb nog steeds niemand om mee heen te gaan:([/rquote]

je mag wat mij betreft bij ons staan, maar wij hebben besloten om geen plekken meer vrij te houden. dus in principe kan het (mits de rest het er mee eens is) maar dan zul je ook met ons er mee heen moeten rijden. wij rijden naar alle waarschijnlijkheid dinsdagnacht aan

[rquote=1868108&tid=138292&author=mooiwark][rquote=1868000&tid=138292&author=nova....][rquote=1867589&tid=138292&author=mooiwark]oke! 25 euro... wat een lachertje... trouwens is het goed als ik bij de zuidelingen mag staan... heb nog steeds niemand om mee heen te gaan:([/rquote]

Als ik daar ergens in de buurt sta hou ik wel plaats vrij zet de vectra wel wa breed neer ..dat doen de echte vectrarijders:D anders geef maar is een keer je 06 via U2U ;)[/rquote]

oke zou super zijn! en anders maar naar het zuiden eerst... [/rquote]Kein problem:D Da naar het zuiden rijden.. dat laat ik aan jouw over, je kunt ook elkaar tegen komen onderweg......

Als ik daar ergens in de buurt sta hou ik wel plaats vrij zet de vectra wel wa breed neer ..dat doen de echte vectrarijders:D anders geef maar is een keer je 06 via U2U ;)

[rquote=1868000&tid=138292&author=nova....][rquote=1867589&tid=138292&author=mooiwark]oke! 25 euro... wat een lachertje... trouwens is het goed als ik bij de zuidelingen mag staan... heb nog steeds niemand om mee heen te gaan:([/rquote]

oke zou super zijn! en anders maar naar het zuiden eerst...

[rquote=1868108&tid=138292&author=mooiwark][rquote=1868000&tid=138292&author=nova....][rquote=1867589&tid=138292&author=mooiwark]oke! 25 euro... wat een lachertje... trouwens is het goed als ik bij de zuidelingen mag staan... heb nog steeds niemand om mee heen te gaan:([/rquote]

oke zou super zijn! en anders maar naar het zuiden eerst... [/rquote]Kein problem:D Da naar het zuiden rijden.. dat laat ik aan jouw over, je kunt ook elkaar tegen komen onderweg......

Voor mij helaas veel te ver maar lijkt me een geweldig mooi meeting weekend.

Voor de mensen die er naartoe gaan heel veel plezier alvast en maak mooi foto's kunnen de mensen die er niet naartoe kunnen ook een beetje mee genieten.

sjezus john waar slaat dat nou weer in hemels naam op.

en voor mij geen probleem wie er bij komt staan maar plaatsen vrji houden heb ik geen zin meer in.

[rquote=1868789&tid=138292&author=black champion]prima ga maar bij john staan![/rquote] zeg maar is wat je hier mee bedoeld:hmmz

Voor mij helaas veel te ver maar lijkt me een geweldig mooi meeting weekend.

Voor de mensen die er naartoe gaan heel veel plezier alvast en maak mooi foto's kunnen de mensen die er niet naartoe kunnen ook een beetje mee genieten.

Terug
Naar boven