• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OSCHERSLEBEN 2011!!

Je mag je post wel hebben verwijderd maar dat wil niet zeggen dat de zaak is afgedaan. tis opgeslagen en uit geprint! Dus dan weet je dat!!

[rquote=1871627&tid=138292&author=Arjan Kuijper]Zeg, doe dit allemaal lekker via u2u. Vind dat het Oschersleben topic nu wel erg "offtopic" gaat zo.[/rquote]Is idd zonde van de topic ......... Maar ik laat me door niemand zwart maken!

Je bent inkennis gesteld van openbare lasterpleging,melding is gemaakt bij de politie van jouw uitspraken.. het is genoteerd in het systeem.

Ga je daar gewoon mee door dan komt er een aangifte. Ga je dan nog verder dan zien we elkaar wel bij de rechtbank!!

Gij doet uitspraken waar ik helemaal niet van gediend ben!!

En een openbaar excuus is hier wel op zijn plek... want in ben in mijn naam aangetast!

Dus dat is de stand van zaken.

[rquote=1871627&tid=138292&author=Arjan Kuijper]Zeg, doe dit allemaal lekker via u2u. Vind dat het Oschersleben topic nu wel erg "offtopic" gaat zo.[/rquote]Is idd zonde van de topic ......... Maar ik laat me door niemand zwart maken!

[rquote=1871584&tid=138292&author=nova....]Je bent inkennis gesteld van openbare lasterpleging,melding is gemaakt bij de politie van jouw uitspraken.. het is genoteerd in het systeem.

Ga je daar gewoon mee door dan komt er een aangifte. Ga je dan nog verder dan zien we elkaar wel bij de rechtbank!!

En een openbaar excuus is hier wel op zijn plek... want in ben in mijn naam aangetast!

Dus dat is de stand van zaken.[/rquote]

Zo, dat was weer fijn, nu graag ontopic! Verder offtopic gezwam graag via jullie mail/cq u2u!!

[rquote=1871584&tid=138292&author=nova....]Je bent inkennis gesteld van openbare lasterpleging,melding is gemaakt bij de politie van jouw uitspraken.. het is genoteerd in het systeem.

Dus dat is de stand van zaken.[/rquote]

Zo, dat was weer fijn, nu graag ontopic! Verder offtopic gezwam graag via jullie mail/cq u2u!!

[rquote=1884038&tid=138292&author=black champion]jij? wel, zal je eerste keer worden of nie?[/rquote]

eerste keer nuchter misschien.:P

Terug
Naar boven