• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OSCHERSLEBEN 2011!!

[rquote=1887108&tid=138292&author=dr_antrax]ik ben ook aanwezig... vorige jaar wel bijna helemaal verbrand op de tribune dit keer aanwezig op de sprint[/rquote]

met de manta?

new kids zijn nu populair in Duitsland :jerry

[rquote=1900553&tid=138292&author=funkycorsa][rquote=1887108&tid=138292&author=dr_antrax]ik ben ook aanwezig... vorige jaar wel bijna helemaal verbrand op de tribune dit keer aanwezig op de sprint[/rquote]

met de manta?

new kids zijn nu populair in Duitsland :jerry[/rquote]

ja met de manta samen met een aantal vrienden. en idd new kids wordt nu helemaal gek in duitsland. deze week komt de videoclip met scooter en de film uit daar

[rquote=1887108&tid=138292&author=dr_antrax]ik ben ook aanwezig... vorige jaar wel bijna helemaal verbrand op de tribune dit keer aanwezig op de sprint[/rquote]

met de manta?

new kids zijn nu populair in Duitsland :jerry

[rquote=1900553&tid=138292&author=funkycorsa][rquote=1887108&tid=138292&author=dr_antrax]ik ben ook aanwezig... vorige jaar wel bijna helemaal verbrand op de tribune dit keer aanwezig op de sprint[/rquote]

met de manta?

new kids zijn nu populair in Duitsland :jerry[/rquote]

ja met de manta samen met een aantal vrienden. en idd new kids wordt nu helemaal gek in duitsland. deze week komt de videoclip met scooter en de film uit daar

@mooiwark wrote:wij hebben jou ook een paar keer gezien... zondagmorgen reed je nog langs ons, op ons (bagger)/prive veld.... maar als je een nl kenteken had ging het al van junge!!!! we zijn ook wel 100x gevraagd of wij de man met de goene manta konden.... :???:

ik had nog gekeken of ik bekenden auto's zag maar ik zag alleen andre botter en pastry kort toen ik vrijdag aankwam. was van jullie dat veld waar op het hek stond wir sind die hollander?

@corsaboy wrote:zag jouw wagen idd op een gegeven moment staan voor die sigaretten keet.

Blijft een dikke wagen hoor :D

dank je ik had geen te lopen dus had ik de wagen daar geparkeerd :jerry was wel makkelijk toen ik me nieuwe 400 stoelen kocht en de rest. ik kreeg nog een speciale plaats aangeboden van de organisatie maar had geen zin dit keer om zonder auto te zitten.

@mooiwark wrote:wij hebben jou ook een paar keer gezien... zondagmorgen reed je nog langs ons, op ons (bagger)/prive veld.... maar als je een nl kenteken had ging het al van junge!!!! we zijn ook wel 100x gevraagd of wij de man met de goene manta konden.... :???:

ik had nog gekeken of ik bekenden auto's zag maar ik zag alleen andre botter en pastry kort toen ik vrijdag aankwam. was van jullie dat veld waar op het hek stond wir sind die hollander?

@corsaboy wrote:zag jouw wagen idd op een gegeven moment staan voor die sigaretten keet.

Blijft een dikke wagen hoor :D

dank je ik had geen te lopen dus had ik de wagen daar geparkeerd :jerry was wel makkelijk toen ik me nieuwe 400 stoelen kocht en de rest. ik kreeg nog een speciale plaats aangeboden van de organisatie maar had geen zin dit keer om zonder auto te zitten.

als je vrijdagavond aan komt, is er dan nog plaats?

het zal mijn eerste keer worden. maar heb donderdag en vrijdag nog school. en vertrek ik gelijk vanuit school naar oschersleben.

lijkt mij eigenlijk supergaaf om een keer mee te maken.

Terug
Naar boven