• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OSCHERSLEBEN 2011!!

als je vrijdagavond aan komt, is er dan nog plaats?

het zal mijn eerste keer worden. maar heb donderdag en vrijdag nog school. en vertrek ik gelijk vanuit school naar oschersleben.

lijkt mij eigenlijk supergaaf om een keer mee te maken.

okee, naa ik hoef niet per se dichtbij het cirquit staan. als ik maar ruimte heb om mn tentje en stoelen op te zetten vind ik het goed. en als er dan ook nog plaats is voor wat bierkratten vind ik het goed :thumbup

@bettus accu wrote:okee, naa ik hoef niet per se dichtbij het cirquit staan. als ik maar ruimte heb om mn tentje en stoelen op te zetten vind ik het goed. en als er dan ook nog plaats is voor wat bierkratten vind ik het goed :thumbup

Een tip: Vorig jaar stonden wij op een helling. Ga of bovenaan, of onderaan deze helling liggen en zorg dat je tentje recht staat. Slaapt ontzettend vreemd om met je zatte kleum schuin te liggen. king:

Sjupke`

okee, naa ik hoef niet per se dichtbij het cirquit staan. als ik maar ruimte heb om mn tentje en stoelen op te zetten vind ik het goed. en als er dan ook nog plaats is voor wat bierkratten vind ik het goed :thumbup

@bettus accu wrote:okee, naa ik hoef niet per se dichtbij het cirquit staan. als ik maar ruimte heb om mn tentje en stoelen op te zetten vind ik het goed. en als er dan ook nog plaats is voor wat bierkratten vind ik het goed :thumbup

Een tip: Vorig jaar stonden wij op een helling. Ga of bovenaan, of onderaan deze helling liggen en zorg dat je tentje recht staat. Slaapt ontzettend vreemd om met je zatte kleum schuin te liggen. king:

Sjupke`

@Small Sexy wrote:@bettus accu wrote:okee, naa ik hoef niet per se dichtbij het cirquit staan. als ik maar ruimte heb om mn tentje en stoelen op te zetten vind ik het goed. en als er dan ook nog plaats is voor wat bierkratten vind ik het goed :thumbup

Sjupke`

Je moet ook niet met je zatte hersens naar onder gaan liggen.. Dan komt idd alles trug in je nek lopen..

En zeg niet dat je dat vorig jaar ook niet hebt gedaan want waarschijnlijk weet je er toch niet veel meer van wat er 's nachts is gebeurd. :mrgreen:

<Ben je met hem aant praten bij de bbq, ineens hoor je hem niks meer zeggen.. Ligt hij te slapen.. Haha.

Helaas kan ik dit jaar niet mee... Veel plezier allen die gaan!

Terug
Naar boven