• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OSCHERSLEBEN 2011!!

@Small Sexy wrote:@bettus accu wrote:okee, naa ik hoef niet per se dichtbij het cirquit staan. als ik maar ruimte heb om mn tentje en stoelen op te zetten vind ik het goed. en als er dan ook nog plaats is voor wat bierkratten vind ik het goed :thumbup

Een tip: Vorig jaar stonden wij op een helling. Ga of bovenaan, of onderaan deze helling liggen en zorg dat je tentje recht staat. Slaapt ontzettend vreemd om met je zatte kleum schuin te liggen. king:

Sjupke`

Je moet ook niet met je zatte hersens naar onder gaan liggen.. Dan komt idd alles trug in je nek lopen..

En zeg niet dat je dat vorig jaar ook niet hebt gedaan want waarschijnlijk weet je er toch niet veel meer van wat er 's nachts is gebeurd. :mrgreen:

<Ben je met hem aant praten bij de bbq, ineens hoor je hem niks meer zeggen.. Ligt hij te slapen.. Haha.

Helaas kan ik dit jaar niet mee... Veel plezier allen die gaan!

Morgenochtend ff de vriendin bij vrienden brengen en dan op naar OSCHERSLEBEN :thumb

Auto staat al gepakt klaar, zal raar worden zonder race-auto dit jaar :cry

Maar goed nu erbij als Timingcrew van DHRA. king:

Morgenochtend ff de vriendin bij vrienden brengen en dan op naar OSCHERSLEBEN :thumb

Auto staat al gepakt klaar, zal raar worden zonder race-auto dit jaar :cry

Maar goed nu erbij als Timingcrew van DHRA. king:

zo weer terug van een aantal dagen keihard zuipen

lekker weer gehad en zoals normaal ook veel dikke wagens

veel plezier gehad met de mannen en Dames van OTT / OCZ en CDT

greetz danny

Was inderdaad zoals alle jaren weer super goed.

Vele mooie opels en goede sprints.

Het aftellen naar volgend jaar kan beginnen.

Groeten

zo weer terug van een aantal dagen keihard zuipen

lekker weer gehad en zoals normaal ook veel dikke wagens

veel plezier gehad met de mannen en Dames van OTT / OCZ en CDT

greetz danny

Was inderdaad zoals alle jaren weer super goed.

Vele mooie opels en goede sprints.

Het aftellen naar volgend jaar kan beginnen.

Groeten

heb me prima vermaakt.

moet eerlijk zeggen dat de kwaliteit van de voertuigen wat wou deelnemen aan de 1/8 mile een stuk beter was als vorig jaar.

Alleen jammer genoeg weinig nederlanders die mee deden.

Lag er helaas uit na mijn run in de 1/4 finale doordat ik 0.002 sec door mijn index ging en dus een break-out reed.

Helaas niets aan te doen. Volgend jaar beter..

Meeste finales bleven echt goed spannend. Helemaal de run in de SE klasse was geniaal.

Een vrouw die daar gewoon ff de bracket klasse wint doordat de speedster rood trok.

Tis haar gegund... king:

" onclick="window.open(this.href);return false;

leuk filmpje van de 1/8 mile.

Op 4min22 mezelf nog gespot tegen een speedster die verloor althans ik had weer eens een break-out :(

hahahah

heb me prima vermaakt.

moet eerlijk zeggen dat de kwaliteit van de voertuigen wat wou deelnemen aan de 1/8 mile een stuk beter was als vorig jaar.

Alleen jammer genoeg weinig nederlanders die mee deden.

Lag er helaas uit na mijn run in de 1/4 finale doordat ik 0.002 sec door mijn index ging en dus een break-out reed.

Helaas niets aan te doen. Volgend jaar beter..

Meeste finales bleven echt goed spannend. Helemaal de run in de SE klasse was geniaal.

Een vrouw die daar gewoon ff de bracket klasse wint doordat de speedster rood trok.

Tis haar gegund... king:

@ Bigsexy pastry ging eigenlijk bijna achteruit zo sloom ging ik.... :cry ik had problemen met het schakelen Ik hoop deze week mijn koppeling ff te kunnen stellen zodat het misschien over 2 weken beter gaat op Bitburg...mijn beste tijd was 9.1, maar toen was alles nog aardig ok. Dat is ook de reden waarom ik niet in de finales meereed.

Maar Oschersleben was geweldig, het is ongelooflijk indrukwekkend om het publiek vanaf te tribunes te zien. Als het goed is staat alles op film. Ik moet het nog ff monteren. Het was gezellig met de mensen van OFZO en onze buurtjes van het CDT. Jammer dat ik zondag al om 5.00 wakker was omdat de buurvrouw betrapt werd door haar vriend terwijl ze grof in de auto monteurtje aan spelen waren. Hier volgende een hevige vechtpartij op, waar bij de mannen van OFZO en ik uiteraard op de eerste rang zaten.

Hele lekkere eettentje en wederom een aantal lekkere maar grotendeels leeeeluke duitse dames met 4 kleuren haar, piercings en tatoo's.

De sfeer was top.

" onclick="window.open(this.href);return false;

leuk filmpje van de 1/8 mile.

Op 4min22 mezelf nog gespot tegen een speedster die verloor althans ik had weer eens een break-out :(

hahahah

@ Bigsexy pastry ging eigenlijk bijna achteruit zo sloom ging ik.... :cry ik had problemen met het schakelen Ik hoop deze week mijn koppeling ff te kunnen stellen zodat het misschien over 2 weken beter gaat op Bitburg...mijn beste tijd was 9.1, maar toen was alles nog aardig ok. Dat is ook de reden waarom ik niet in de finales meereed.

Maar Oschersleben was geweldig, het is ongelooflijk indrukwekkend om het publiek vanaf te tribunes te zien. Als het goed is staat alles op film. Ik moet het nog ff monteren. Het was gezellig met de mensen van OFZO en onze buurtjes van het CDT. Jammer dat ik zondag al om 5.00 wakker was omdat de buurvrouw betrapt werd door haar vriend terwijl ze grof in de auto monteurtje aan spelen waren. Hier volgende een hevige vechtpartij op, waar bij de mannen van OFZO en ik uiteraard op de eerste rang zaten.

Hele lekkere eettentje en wederom een aantal lekkere maar grotendeels leeeeluke duitse dames met 4 kleuren haar, piercings en tatoo's.

De sfeer was top.

Terug
Naar boven