• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OSCHERSLEBEN 2011!!

het was een super weekend.

veel leuke opels voorbij zien komen op de keuring maar ook een aantal rijdende bommen....

en qua ruimte heb ik geen problemen gehad, zelf niet met de truck en trailer waarmee ik was king:

ruimte genoeg op het rechte stuk van het circuit :angel :angel

en ook nog eens de beste plaatsen tijdens het vuurwerk en in de party tent (heerlijk die VIP bandjes :angel :angel :angel )

volgend jaar zeker weten weer!!!

het was een super weekend.

veel leuke opels voorbij zien komen op de keuring maar ook een aantal rijdende bommen....

en qua ruimte heb ik geen problemen gehad, zelf niet met de truck en trailer waarmee ik was king:

ruimte genoeg op het rechte stuk van het circuit :angel :angel

en ook nog eens de beste plaatsen tijdens het vuurwerk en in de party tent (heerlijk die VIP bandjes :angel :angel :angel )

volgend jaar zeker weten weer!!!

@Small Sexy wrote:
DSC00282.jpg

Deze had volgens de presentator 450 pk.. Hij trok alleen lage 10 secs op de sprint.

Denk dat dat dan communie pks zijn geweest?

Hier wat kleine fotos uit de COD hoek;

deze zou zomaar 450 pk kunnen hebben gehad, zaten aardig wat mods onder de kap (ik heb hem zelf gekeurd dacht ik) maar het probleem was dat hij op gewone straat banden reed en daardoor zijn vermogen dus absoluut niet op de weg kreeg

maar ook al had hij er misschien minder dat remsysteem op de vooras zat er niet voor niks op :vertag :vertag

@Small Sexy wrote:
DSC00282.jpg

Deze had volgens de presentator 450 pk.. Hij trok alleen lage 10 secs op de sprint.

deze zou zomaar 450 pk kunnen hebben gehad, zaten aardig wat mods onder de kap (ik heb hem zelf gekeurd dacht ik) maar het probleem was dat hij op gewone straat banden reed en daardoor zijn vermogen dus absoluut niet op de weg kreeg

maar ook al had hij er misschien minder dat remsysteem op de vooras zat er niet voor niks op :vertag :vertag

@corsaracer wrote:@Small Sexy wrote:
DSC00282.jpg

Dat is ook een optie.. vond t wel wat vreemd dan hoor, k vond hem helemaal niet snel. Zelfs met straatbanden zou je dan in de 9 sec moeten komen?

@corsaracer wrote:@Small Sexy wrote:
DSC00282.jpg

Dat is ook een optie.. vond t wel wat vreemd dan hoor, k vond hem helemaal niet snel. Zelfs met straatbanden zou je dan in de 9 sec moeten komen?

@corsaracer wrote:@corsaboy wrote:

wat een rare stofzuiger,

vast een duitser

dat gekke ding hadden ze moeten afkeuren op de keuring, was echt super slecht gebouwd en lekte overal olie.... ;) ;)

Heb net de keuringsformulieren bekeken.

Stond een naam onder van zo'n mannetje wat normaal met een rood shirt loopt.

Vandaar die goedkeur, snappen nix van techniek :D

:thumb :ass

@corsaracer wrote:@corsaboy wrote:

wat een rare stofzuiger,

vast een duitser

dat gekke ding hadden ze moeten afkeuren op de keuring, was echt super slecht gebouwd en lekte overal olie.... ;) ;)

@corsaboy wrote:@corsaracer wrote:@corsaboy wrote:

wat een rare stofzuiger,

vast een duitser

zie je wel daar gaat het fout....

is maar goed dat er nu verschillende shirts zijn... ;) (al mogen die rooie shirts wel eens vervangen worden........)

Ik ben samen met OFZO dinsdagnacht om 00:00 vertrokken vanuit Asten en we kwamen daar op woensdagmorgen 4:30 aan en stonden al in de file om binnen te komen, we hebben zelfs nog andere gesproken die er al vanaf zaterdag :wtf stonden om de beste plek te bemachtigen.

Voordat we eindelijk het terrein op konden was het rond 11:00 gelukkig waren er een paar jongens van ons alvast vooruit gelopen om een plek af te zetten.

@corsaboy wrote:@corsaracer wrote:@corsaboy wrote:

wat een rare stofzuiger,

vast een duitser

zie je wel daar gaat het fout....

is maar goed dat er nu verschillende shirts zijn... ;) (al mogen die rooie shirts wel eens vervangen worden........)

Ik ben samen met OFZO dinsdagnacht om 00:00 vertrokken vanuit Asten en we kwamen daar op woensdagmorgen 4:30 aan en stonden al in de file om binnen te komen, we hebben zelfs nog andere gesproken die er al vanaf zaterdag :wtf stonden om de beste plek te bemachtigen.

Voordat we eindelijk het terrein op konden was het rond 11:00 gelukkig waren er een paar jongens van ons alvast vooruit gelopen om een plek af te zetten.

jaja ik ben ook weer terug van een super treffen in oschersleben. :thumb :thumb :thumb

en heb ook zeer veel foto's gemaakt bijna 1150 stuks. :D :D :D

Terug
Naar boven