• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

oude corsa van cheungy weer te koop

• Topic starter Topic starter MV
  • Startdatum Startdatum
die oude eigenaar die hem na cheun heeft gehad, die heeft er schade mee gereden.. wou hem niet opknappen omdat het te duur was

diegene die de auto aanbied wil alleen geld verdienen anders had ie er wel een betere advertentie van gemaakt

beetje jammer ook dat de schade zwart heeft gespoten

na het repareren dat was goedkoper denk ik:P

Hopelijk heeft deze handelaar wel alle moertjes en boutjes goed aangedraaid. Van die Corsa rammelde aan alle kanten wel iets van...

Verrek.........ik was het alweer bijna vergeten...

Ding was van de weg geplukt omdat de motor niet op kenteken stond?

De laatste eigenaar is gebanned wegens "oplichting".....?

Vraag me af hoe ze het kenteken weer gekregen hebben

Denk niet dat het alleen vanwege die motor was dat de papieren ingenomen zijn. Reed ook al maanden lang rond zonder APK

Tja, had hem al een aantal keren gewaarschuwd dat ie hem moest keuren en dat er eventueel zoiets kon gebeuren. Had toen ook al een boete ervoor binnen. Blijkbaar vond ie dat niet al te belangrijk dat APK.:thumbdown

dat zal wel geen geld kwestie zijn,wisselt van auto's al waren het schoenen,heeeft er al weer verschillende gehad na de corsa.

greetz

origineel gepost door Raymon830

deze auto wisselt sneller van eigenaar dan dat een hoer aan klanten heeft

Lijkt me dan ook wel iets te zeggen over de Corsa.

Staat inderdaad wel een duplicaat op het kenteken, of had de wagen dat al.. ?

origineel gepost door Fearless

Verrek.........ik was het alweer bijna vergeten...

Ding was van de weg geplukt omdat de motor niet op kenteken stond?

De laatste eigenaar is gebanned wegens "oplichting".....?

Vraag me af hoe ze het kenteken weer gekregen hebben

Duplicaat wordt tegenwoordig niet meer naar gekeken.....tenminste...ik hoef voor de apk niet meer naar de nummerplaat en het bewijs te kijken. Je mag nu ook zonder kentekenbewijs keuren..

origineel gepost door Fearless

Duplicaat wordt tegenwoordig niet meer naar gekeken.....tenminste...ik hoef voor de apk niet meer naar de nummerplaat en het bewijs te kijken. Je mag nu ook zonder kentekenbewijs keuren..

zonder kentekenbewijs keuren jah.. hoeft het chassisnummer ook niet meer gecheckt te worden dan ? :o

dat ding is echt een hoer aan het worden hij was redelijk opgebouwd maar gaat van kwaad tot erger snap dat soort dingen gewoon niet

Terug
Naar boven