• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

out goes de rekord, welcome senator

Mooie Senator,hopelijk zijn de veerpoten nog netjes,is een heel gekloot om die netjes te repareren..

Nog plannen kwa motor en bak?

Mooie Senator,hopelijk zijn de veerpoten nog netjes,is een heel gekloot om die netjes te repareren..

Nog plannen kwa motor en bak?

Veerpoten vervangen valt reuze mee, heb ik bij de station ook moeten doen.

Deze zijn nog vrij aardig al zit er wel wat werk aan.

Plannen met de motor en bak, ja, origineel houden, hooguit een 4 traps automaat.

Veerpoten vervangen valt reuze mee, heb ik bij de station ook moeten doen.

Deze zijn nog vrij aardig al zit er wel wat werk aan.

Plannen met de motor en bak, ja, origineel houden, hooguit een 4 traps automaat.

Het werk aan de veerpoten valt ook wel mee,maar alles neemt gewoon een hoop tijd in beslag:

Bumper spatscherm deraf halen,rotte zooi wegslijpen,vers plaatwerk op maat maken,aflassen,conserveren,spatscherm en bumper der weer op..

2 dagen relaxed werken en je hebt 1 kant klaar of 1 heel lange dag,teminste als je het doet zoals ik het heb gedaan en ook een gedeelte van de voetenruimte en langsligger hebt vervangen....Daar was ik meer als 2.5 volle dagen van 9 tot 18:00 mee zoet...

Het werk aan de veerpoten valt ook wel mee,maar alles neemt gewoon een hoop tijd in beslag:

Bumper spatscherm deraf halen,rotte zooi wegslijpen,vers plaatwerk op maat maken,aflassen,conserveren,spatscherm en bumper der weer op..

2 dagen relaxed werken en je hebt 1 kant klaar of 1 heel lange dag,teminste als je het doet zoals ik het heb gedaan en ook een gedeelte van de voetenruimte en langsligger hebt vervangen....Daar was ik meer als 2.5 volle dagen van 9 tot 18:00 mee zoet...

Dan viel het nog mee.

Dit was het werk aan de station, aan beide kanten. Hier zijn we dan ook iets langer dan een dag mee bezig geweest ;)

29102011600.jpg

Dan viel het nog mee.

Dit was het werk aan de station, aan beide kanten. Hier zijn we dan ook iets langer dan een dag mee bezig geweest ;)

29102011600.jpg

leuke senator chris,

vond stiekem al dat je de rekord al lang had :D

veel plezier met de bolide !

ennu gabriel zit er mooi bij zo haha.

:thumb

leuke senator chris,

vond stiekem al dat je de rekord al lang had :D

veel plezier met de bolide !

ennu gabriel zit er mooi bij zo haha.

:thumb

Ja ach, soms ben je toe aan wat anders he ;)

Moet zeggen dat de sennie nu al beter bevalt dan de rekord (zal wel komen omdat die poepie origineel is)

En wat Gabriël betreft, die kun je nu nog moeilijk een uurtje alleen laten ;)

Ja ach, soms ben je toe aan wat anders he ;)

Moet zeggen dat de sennie nu al beter bevalt dan de rekord (zal wel komen omdat die poepie origineel is)

En wat Gabriël betreft, die kun je nu nog moeilijk een uurtje alleen laten ;)

Zo n sennie zo me tzt ook nig wel weer passen heb er paar gehad ook monza s div

Maar rijden gewoon super

Had ook altyd ruimte genoeg met de kids en de zooi

Zo n sennie zo me tzt ook nig wel weer passen heb er paar gehad ook monza s div

Maar rijden gewoon super

Had ook altyd ruimte genoeg met de kids en de zooi

Terug
Naar boven