eerste-opel
Post weinig
Heren medeforummers, Wat mij sinds vandaag in eens opviel was dat er bij een bezinestation hier ineens digitale letters (zoals Tango en Tinq ze hebben o.a.) stonden op een plaats waar me dat nog nooit eerder opgevallen was. Ik ben daar uit het werk langs gefietst en toen bleek het een 'Gulf' te zijn. Over de tweede ben ik nog niet helemaal uit. Volgens mij is dat nog wel een Shell gezien met een verrekijker maar niet echt duidelijk door de bomen. Eentje kan er gewijzigd zijn maar het kunnen er ook meerdere zijn!! Is Shell opgekocht door Gulf of zou het toevallig zijn dat er in Wijchen in 3 dagen tijd (zaterdag nog bij allebei langsgereden) 2 Shell's in een Gulf veranderd zijn???
Tevens hadden wij hier een Shell Express zitten. Iets meer uit de route voor mij en eigenlijk kom ik daar ook bijna nooit. Zou die wel blijven bestaan dan dat Shell daarop wil voortborduren of zou die binnenkort ook veranderd worden?
Voor de leken onder ons, de Shell Express is onbemand.
Ik ben er niet zo blij mee mocht blijken dat de Shell overgenomen is want daar kon ik voordelig mijn eerste auto tanken (1 cent duurder als Tango vaak) en je bent de airmiles natuurlijk kwijt. Daar maakte ik mijn ouders weer blij mee. Tevens heeft de Gulf geen Euro 98 danwel Super Plus of hoe ze het ook noemen!!! Voor de afwisseling is het goed, niet dat ik het snel zal doen. Is toch wel wat duurder.
Tevens hadden wij hier een Shell Express zitten. Iets meer uit de route voor mij en eigenlijk kom ik daar ook bijna nooit. Zou die wel blijven bestaan dan dat Shell daarop wil voortborduren of zou die binnenkort ook veranderd worden?
Voor de leken onder ons, de Shell Express is onbemand.
Ik ben er niet zo blij mee mocht blijken dat de Shell overgenomen is want daar kon ik voordelig mijn eerste auto tanken (1 cent duurder als Tango vaak) en je bent de airmiles natuurlijk kwijt. Daar maakte ik mijn ouders weer blij mee. Tevens heeft de Gulf geen Euro 98 danwel Super Plus of hoe ze het ook noemen!!! Voor de afwisseling is het goed, niet dat ik het snel zal doen. Is toch wel wat duurder.