• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

overname Shell??

Welke Euro brandstof er is moet altijd op de betreffende pomp staan voor zover ik weet, ben nog geen Shell tegen gekomen waar geen octaan op de pomp stond.

shell v power is octaan 97 voor zover mijn ooit vertekt is.

veel premium brandstoffen zijn 97 maar ze noemen het 98 of 95 met dopes erin.

Ongelofelijk dat een "kale" liter benzine 32,5 cent kost. Zal nu iets meer zijn, maar toch :o:o

Hallo

bij het shel tankstation naast de leto aan de nieuweweg in wijchen daar is na wat ik gehoord heb het contrackt met de leto(eigenaar tankstation) afgelopen

daarbij vondt ton de eigenaar de concurentie met het andere shel filliaal (schoenaker) te groot

vandaar dat hij met gulf in zee is gegaan

maar dit is van horen zeggen :vertag

gr erik

Terug
Naar boven