• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

overweging om kleine opknapper te kopen (e kadett)

ouwe opels zijn het makklijste merk om aan te sleutelen, dus als je monteur bent kun je dit toch ook gewoon.

of ben je nog niet zo lang monteur? en werk je bij ferrari??

@grijsje wrote:ouwe opels zijn het makklijste merk om aan te sleutelen, dus als je monteur bent kun je dit toch ook gewoon.

Haha, nee ik werk bij VW, dus heel anders dan Opel. ik ben aan het einde van de opleiding, dus weet er wel wat vanaf, maar ja ander merk is dan toch ff wennen.

:thumb

Groeten Jeroen

@grijsje wrote:ouwe opels zijn het makklijste merk om aan te sleutelen, dus als je monteur bent kun je dit toch ook gewoon.

Haha, nee ik werk bij VW, dus heel anders dan Opel. ik ben aan het einde van de opleiding, dus weet er wel wat vanaf, maar ja ander merk is dan toch ff wennen.

:thumb

Groeten Jeroen

@astraTD wrote:Ik zou die kadett op speurders laten staan... Of voor 350 400 mee nemen.

Oke, en aan de hand waarvan? hoorde al omdat hij hem net 19 dagen heeft, maar daar moet je gewoon geluk mee hebben.

Groeten Jeroen

@astraTD wrote:Ik zou die kadett op speurders laten staan... Of voor 350 400 mee nemen.

Oke, en aan de hand waarvan? hoorde al omdat hij hem net 19 dagen heeft, maar daar moet je gewoon geluk mee hebben.

Groeten Jeroen

oude auto is altijd geluk hebben, of niet :D

zelf hebben we pas een a corsa gekocht voor 600

moet 1 wiellager vervangen en dan is ie technisch perfect

linksachter heb ik het een en ander gelast

nog een paar plekjes te gaan en hij is weer als nieuw king:

ik zou gewoon gaan kijken en alles goed nalopen

en daar mn bod op baseren

oude auto is altijd geluk hebben, of niet :D

zelf hebben we pas een a corsa gekocht voor 600

moet 1 wiellager vervangen en dan is ie technisch perfect

linksachter heb ik het een en ander gelast

nog een paar plekjes te gaan en hij is weer als nieuw king:

ik zou gewoon gaan kijken en alles goed nalopen

en daar mn bod op baseren

Ik vind 600 voor een gsi lookalike (waarvan je dus meteen al weet dat ie te hard heeft moeten werken) met deuken redelijk prijzig.. Neem dan een echte gsi en neem die onder handen zodat die nog op de weg blijft. Daar heb je een hoop meer plezier van. Dit apparaat ziet er gewoon erg gebruikt uit.. ;)

En een auto die iemand net een paar dagen heeft en dan weer kwijt wil, heeft zeker verborgen problemen.

Ik vind 600 voor een gsi lookalike (waarvan je dus meteen al weet dat ie te hard heeft moeten werken) met deuken redelijk prijzig.. Neem dan een echte gsi en neem die onder handen zodat die nog op de weg blijft. Daar heb je een hoop meer plezier van. Dit apparaat ziet er gewoon erg gebruikt uit.. ;)

En een auto die iemand net een paar dagen heeft en dan weer kwijt wil, heeft zeker verborgen problemen.

Terug
Naar boven