HardcoreHell
Post vaak
Ik heb van t weekend een Manta B1 cc gekocht.
Aangezien ik nog nooit een oldtimer Opel heb gereden, zit ik nu met een paar vragen.
Er zit nu een standaard tellerbak in mijn Manta, met snelheidsmeter, benzinemeter en watertemp meter.
Nu is de naald van de watertempratuur meter foetsie
Aangezien ik toch wel wil weten hoe het met de warmte staat tijdens het rijden, wil ik dus een andere tellerbak in mn manta.
De vraag is nu: is een tellerbak met toerenteller, voltmeter e.d. plug & play??
Want die wil ik eigelijk hebben, anders word het toch weer een normale tellerbak.
Ik hoorde van de verkoper dat er loodvervanger bij de benzine moest.
Maar hoorde van een maatje/forummer (Alexmanta) dat dat niet perse nodig is.
Er zou ergens een code op t blok moeten staan en daar aan kun je zien wat je voor benzine moet tanken??
Er zitten deurpanelen in zonder speakerbakken.
Ik wil graag wat muziek in mn auto, en wil dus eigelijk speakers voorin hebben, of ja, een compo set.
Zijn er deurpanelen van een manta met speakerbakken??
Van welke Opels is het stuur passend in een Manta B1???
Ik heb nu een groot stuur, maar zoek iets kleiners/sportievers.
Past de jaloezie/luxaflex, of hoe je dat zwarte ding op de achterruit noemt, van een Manta op een Manta CC??
Of zijn de afmetingen van de achterruit anders??
*edit*
Nog 2 vragen:
-Zijn de klemmetjes waarmee de deurpanelen bevestigd zijn nog nieuw verkrijgbaar??
-Is de deurfolie zelf te maken?
Of nieuw te krijgen??
Aangezien ik nog nooit een oldtimer Opel heb gereden, zit ik nu met een paar vragen.
Er zit nu een standaard tellerbak in mijn Manta, met snelheidsmeter, benzinemeter en watertemp meter.
Nu is de naald van de watertempratuur meter foetsie
Aangezien ik toch wel wil weten hoe het met de warmte staat tijdens het rijden, wil ik dus een andere tellerbak in mn manta.
De vraag is nu: is een tellerbak met toerenteller, voltmeter e.d. plug & play??
Want die wil ik eigelijk hebben, anders word het toch weer een normale tellerbak.
Ik hoorde van de verkoper dat er loodvervanger bij de benzine moest.
Maar hoorde van een maatje/forummer (Alexmanta) dat dat niet perse nodig is.
Er zou ergens een code op t blok moeten staan en daar aan kun je zien wat je voor benzine moet tanken??
Er zitten deurpanelen in zonder speakerbakken.
Ik wil graag wat muziek in mn auto, en wil dus eigelijk speakers voorin hebben, of ja, een compo set.
Zijn er deurpanelen van een manta met speakerbakken??
Van welke Opels is het stuur passend in een Manta B1???
Ik heb nu een groot stuur, maar zoek iets kleiners/sportievers.
Past de jaloezie/luxaflex, of hoe je dat zwarte ding op de achterruit noemt, van een Manta op een Manta CC??
Of zijn de afmetingen van de achterruit anders??
*edit*
Nog 2 vragen:
-Zijn de klemmetjes waarmee de deurpanelen bevestigd zijn nog nieuw verkrijgbaar??
-Is de deurfolie zelf te maken?
Of nieuw te krijgen??