• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

paar probleempjes met de gsi

Heb sinds vorig jaar de corsa C gsi uit 2002, nou doen de volgende problemen voor:

De ruiten beslaan van binnen zodra het erg vochtig weer is of als het gaat regen (en na het wassen van de auto).

De auto is voor de rest gewoon goed droog, (de vloerbedekking is ook nergens vochtig in de auto).

Het lijkt net of m`n voorruit lek is, zeg maar. rara wie weet waar ik het probleem moet zoeken?????

En de auto is voor zien van ecc, nou werkt deze min of meer wel, maar niet geheel naar behoren: uit alle roosters komt tegelijk warme/koude lucht (raam, voeten, en dash) zodra ik op 1 van de knoppen druk voor enkel raam of enkel voeten hoor ik wel 1a2 sec een zacht ratelent geluid maar vervolgens blijft er overal net zoveel lucht uit komen, en dat is bij een beslagen voorruit niet echt handig zeg maar, dus ook hier, rara wie weet wat er defect is en wat er vervangen dient te worden.

Alvast bedankt.

kans dat de Cirkulatie klep blijft hangen.

is een meer vookomende kwaal bij de Astra-G in ieder geval.

Willem

kans dat de Cirkulatie klep blijft hangen.

is een meer vookomende kwaal bij de Astra-G in ieder geval.

Willem

bij de vectra kunnen ze die klep resetten bij de dealer met de tech 2.

Ik weet niet of dit voor de corsa ook geld.

greetz

bij de vectra kunnen ze die klep resetten bij de dealer met de tech 2.

Ik weet niet of dit voor de corsa ook geld.

greetz

Nou het gaat dus niet met de tech2 zoals bij de vectra c, werd mij verteld bij de dealer, dus nu mijn vraag: wie kan mij vertellen/uitleggen hoe ik bij die klep kan komen om het eventueel te maken of vervangen.

Nou het gaat dus niet met de tech2 zoals bij de vectra c, werd mij verteld bij de dealer, dus nu mijn vraag: wie kan mij vertellen/uitleggen hoe ik bij die klep kan komen om het eventueel te maken of vervangen.

Niemand???? ervaaring met de cirkulatie klep voor een corsa c (met ecc).

Durf zelf niet zeggen waar dat ding ook maar zou moeten zitten?????

Maar heb geen zin om dit bij de dealer te gaan laten doen, want volgens mij komt er dan een nota waar ik niet echt happy van ga worden.

Niemand???? ervaaring met de cirkulatie klep voor een corsa c (met ecc).

Durf zelf niet zeggen waar dat ding ook maar zou moeten zitten?????

Maar heb geen zin om dit bij de dealer te gaan laten doen, want volgens mij komt er dan een nota waar ik niet echt happy van ga worden.

Terug
Naar boven