ik kwam er achter dat mijn flexibel uitlaatstuk lek en versleten is. deze wil ik graag laten vervangen. na dat ik mij er in verdiepte kwam ik er achter dat het dus bij de auto de voorpijp bestaat uit. pijp, flexibel stuk en kat... aangezien mijn kat nergens lek is vind ik het onnodig om de hele pijp te vervangen. maar heeft iemand ervaring met een los stuk er tussen laten lassen? ik weet al waar ik deze kan halen alleen moet ik er nog wel eerst achter komen wat de diameter van de pijp is.. dan zou dit toch geen probleem moeten zijn?
dan het volgende. wanneer ik de me auto start na een nacht stilstaan en dus een echt koude motor. dan tikt deze. (gelijk aan toerental). wanneer de motor iets warmer is, is het voor de rest van de dag verdwenen. iemand enig idee? zelf dacht ik er aan dat de vorige eigenaar misschien een iets te dikke olie heeft gebruikt. en dat hij daarom iets tikt als hij koud is?
bedankt alvast,
marc
dan het volgende. wanneer ik de me auto start na een nacht stilstaan en dus een echt koude motor. dan tikt deze. (gelijk aan toerental). wanneer de motor iets warmer is, is het voor de rest van de dag verdwenen. iemand enig idee? zelf dacht ik er aan dat de vorige eigenaar misschien een iets te dikke olie heeft gebruikt. en dat hij daarom iets tikt als hij koud is?
bedankt alvast,
marc