origineel gepost door Nick-C20XE
Ja maar ik kan alles wel met korting via mijn werk krijgen etc.
ik kan best begrijpen dat er voor meer dan 500 euro aan te versleutelen valt,
maar om nou met dingen zoals 5000 euro aan te komen kakken dan hoef je van mij apart niet te reageren want ik vraag gewoon serieus om serieuze informatie omdat ik het ook echt overweeg.
So what dat iemand niet 100% op de hoogte is van wat er moet gebeuren, daar is dit forum toch voor ?
Niet om om hulp te vragen en vervolgens om elk klein ding uitgelachen te worden.
Bedankt voor de informatie tot nu toe,
Denk dat ik toch maar eens een Excel sheetje ga maken kijken wat ik ongeveer kwijt zal zijn.
Verdere info altijd welkom !
mijn c20let is net terug opgebouwd en ik weet wat het mij allemaal gekost heeft.
heeft niks te maken van aan te komen kakken.
jij vraagt info,ik geef ze alleen maar.
Ja maar ik kan alles wel met korting via mijn werk krijgen etc.
ik kan best begrijpen dat er voor meer dan 500 euro aan te versleutelen valt,
maar om nou met dingen zoals 5000 euro aan te komen kakken dan hoef je van mij apart niet te reageren want ik vraag gewoon serieus om serieuze informatie omdat ik het ook echt overweeg.
So what dat iemand niet 100% op de hoogte is van wat er moet gebeuren, daar is dit forum toch voor ?
Niet om om hulp te vragen en vervolgens om elk klein ding uitgelachen te worden.
Bedankt voor de informatie tot nu toe,
Denk dat ik toch maar eens een Excel sheetje ga maken kijken wat ik ongeveer kwijt zal zijn.
Verdere info altijd welkom !
mijn c20let is net terug opgebouwd en ik weet wat het mij allemaal gekost heeft.
heeft niks te maken van aan te komen kakken.
jij vraagt info,ik geef ze alleen maar.