• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

PAKKET KAPOT GELEVERD

Hallo

Ik heb smoke koplampen en bonrath wisser besteld voor mijn corsa b, maar bij de levering van mijn pakket ondekte ik dat mijn rechter koplamp kapot was.

Wordt dit vergoed ofso door TNT.?

Wacht op jullie reactie.

Mvg Cello

Is het verzekerd verstuurd?

Als ik jou was zou ik TNT zelf eens bellen, zij kunnen je hier zeker wel antwoord op geven.

Is het verzekerd verstuurd?

Als ik jou was zou ik TNT zelf eens bellen, zij kunnen je hier zeker wel antwoord op geven.

ligt er aan, als jij het verzekerd op heb laten sturen wel, onder rembours dus.

als jij het gewoon op heb laten sturen niet, maar waneer dit uit een winkel of zo komt kun je wel ff contact opnemen en zeggen dat het kapot aangeleverd is, dan vraag je hun om een oplossig

al schepen ze je dan al gauw af dat het volgens hun gebeurt is tijdens de transport, en vewijzen ze je vast naar tnt

ligt er aan, als jij het verzekerd op heb laten sturen wel, onder rembours dus.

als jij het gewoon op heb laten sturen niet, maar waneer dit uit een winkel of zo komt kun je wel ff contact opnemen en zeggen dat het kapot aangeleverd is, dan vraag je hun om een oplossig

al schepen ze je dan al gauw af dat het volgens hun gebeurt is tijdens de transport, en vewijzen ze je vast naar tnt

Pakket was gewoon heel toen die werd verzonden . ( verzender had foto's gemaakt van de pakket die hij had verzonden.)

Toen ik de doos kreeg was hij kapot.

Mvg Cello

Pakket was gewoon heel toen die werd verzonden . ( verzender had foto's gemaakt van de pakket die hij had verzonden.)

Toen ik de doos kreeg was hij kapot.

Mvg Cello

helaas TNT gaat echt niet betalen tenzij pakket verzekerd was verzonden

verkoper blijft verantwoordelijk tot pakket aangekomen is bij koper

dus alst winkel is heb je zoiezo garantie

is het particulier ben je aan zijn bereidwillendheid overgeleverd

groet michel

helaas TNT gaat echt niet betalen tenzij pakket verzekerd was verzonden

verkoper blijft verantwoordelijk tot pakket aangekomen is bij koper

dus alst winkel is heb je zoiezo garantie

is het particulier ben je aan zijn bereidwillendheid overgeleverd

groet michel

fout ligt bij TNT dus

maar volgens wet is verkoper aansprakelijk tot het pakket in goede orde is ontvangen

dus wettelijk gezien moet jij verkoper aansprakelijk stellen

daar zal TNT je ook op wijzen die gaan jou niet schadeloos stellen

groet michel

fout ligt bij TNT dus

maar volgens wet is verkoper aansprakelijk tot het pakket in goede orde is ontvangen

dus wettelijk gezien moet jij verkoper aansprakelijk stellen

daar zal TNT je ook op wijzen die gaan jou niet schadeloos stellen

groet michel

Ik heb eens een zelfgebouwde versterker naar Denemarken proberen te versturen en na twee maanden nagelbijten kwam hij terug, volledig getrasht. Ook de doos aan flarden, de prachtige Italiaanse behuizing was een wiebertje en van de inhoud was ook niet al te veel goeds meer over. Bleek bij de douane te zijn gebeurd, had hem heel goed verpakt dubbel in piepschuim en kartonnen verhuisdoos. Maar ja, die kneuzen hebben het nooit meer goed ingepakt en het is daarna gewoon gevallen ergens...

Dus zeer ontdaan TNT gebeld (alweer, want die twee maanden natuurlijk al ettelijke keren gebeld) en daar deden ze in eerste instantie heel moeilijk over verzekering enz. Totdat ik gewoon heb onderhandeld en een bedrag heb geroepen waarvoor ik hem zelf kon herbouwen en kreeg als reactie:"Oh, maar zo'n bedrag gaan we niet moeilijk over doen"... Moest alleen even wat foto's mailen van de doos met schade en toen de inhoud met schade en een paar bonnen van de onderdelen en bankafschriften van wat op MP gekochte onderdelen....(maak dat altijd graag over om dit soort redenen, heb je toch een soort aankoopbewijs...) Had binnen drie weken het geld op mijn rekening staan...

Dus er is misschien nog wel een kans op vergoeding... Weet niet wat de waarde was??

Ik heb eens een zelfgebouwde versterker naar Denemarken proberen te versturen en na twee maanden nagelbijten kwam hij terug, volledig getrasht. Ook de doos aan flarden, de prachtige Italiaanse behuizing was een wiebertje en van de inhoud was ook niet al te veel goeds meer over. Bleek bij de douane te zijn gebeurd, had hem heel goed verpakt dubbel in piepschuim en kartonnen verhuisdoos. Maar ja, die kneuzen hebben het nooit meer goed ingepakt en het is daarna gewoon gevallen ergens...

Dus zeer ontdaan TNT gebeld (alweer, want die twee maanden natuurlijk al ettelijke keren gebeld) en daar deden ze in eerste instantie heel moeilijk over verzekering enz. Totdat ik gewoon heb onderhandeld en een bedrag heb geroepen waarvoor ik hem zelf kon herbouwen en kreeg als reactie:"Oh, maar zo'n bedrag gaan we niet moeilijk over doen"... Moest alleen even wat foto's mailen van de doos met schade en toen de inhoud met schade en een paar bonnen van de onderdelen en bankafschriften van wat op MP gekochte onderdelen....(maak dat altijd graag over om dit soort redenen, heb je toch een soort aankoopbewijs...) Had binnen drie weken het geld op mijn rekening staan...

Dus er is misschien nog wel een kans op vergoeding... Weet niet wat de waarde was??

Terug
Naar boven