• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

PAKKET KAPOT GELEVERD

Ooooooh, man, dat moet toch echt wel lukken, gewoon even bellen en foto's maken en mailen.... Of even de verzender laten bellen want immers was ik in mijn geval ook de verzender. Het pakket had in mijn geval ook gewoon nooit de ontvanger bereikt...

Ooooooh, man, dat moet toch echt wel lukken, gewoon even bellen en foto's maken en mailen.... Of even de verzender laten bellen want immers was ik in mijn geval ook de verzender. Het pakket had in mijn geval ook gewoon nooit de ontvanger bereikt...

dan snap ik het alsnog niet, als je al ziet dat ze doos zo beschadigd is . dan lijkt het mij dat je toch zelf ook even achter je oren krabt van klopt dit allemaal wel

dan snap ik het alsnog niet, als je al ziet dat ze doos zo beschadigd is . dan lijkt het mij dat je toch zelf ook even achter je oren krabt van klopt dit allemaal wel

als ik zo,n doos binnen krijg en ik weet cker dat de doos heel verzonden is dan ga ik de doos cker niet open maken en ff bellen naar tnt en de verkoper waar de bezorger bij staat hoor.dan maak ik hem pas open als ik 1 van de tegenpartij aan de lijn heb?dus ja wie zeg niet dat jij per ongeluk de doos uit handen heb laten vallen.maar suc6 met de afhandeling

als ik zo,n doos binnen krijg en ik weet cker dat de doos heel verzonden is dan ga ik de doos cker niet open maken en ff bellen naar tnt en de verkoper waar de bezorger bij staat hoor.dan maak ik hem pas open als ik 1 van de tegenpartij aan de lijn heb?dus ja wie zeg niet dat jij per ongeluk de doos uit handen heb laten vallen.maar suc6 met de afhandeling

Jij hebt hem tenminste ontvangen. Ik ben bijna 100 euro kwijt voor een tellerbak die ergens is afgeleverd maar niet bij mij :cry

Kwam uit Duitsland, nooit problemen ermee gehad, volgend Hermes afgeleverd maar niet bij mij. En ja ga dan maar eens uitzoeken welke van de tig koeriersbedrijven jouw pakketje hebben bezorgt :argue

De bezorging is in ieder geval niet meer wat het is geweest. Volgende keer niks openmaken als de doos kapot is!!!

Jij hebt hem tenminste ontvangen. Ik ben bijna 100 euro kwijt voor een tellerbak die ergens is afgeleverd maar niet bij mij :cry

Kwam uit Duitsland, nooit problemen ermee gehad, volgend Hermes afgeleverd maar niet bij mij. En ja ga dan maar eens uitzoeken welke van de tig koeriersbedrijven jouw pakketje hebben bezorgt :argue

De bezorging is in ieder geval niet meer wat het is geweest. Volgende keer niks openmaken als de doos kapot is!!!

je had bij de aflevering de kapotte verpakking moeten weigeren dus niet aan nemen,als ik hier een pakket aangeleverd krijg en daar is de verpakking dus

danig van beschadigd zo danig dat je redelijker wijs kan aan nemen dat ook

de inhoud schade heeft opgelopen nooit aan nemen.

maar daar heb je nu niets meer aan .

ik zou trachten de schade te verhalen op tnt maar deze zullen er wel proberen onderuit

te komen om dat je bij ontvangst de zending heb geaxcepteerd in de4ze staat.

wens je veel suc6 bij de afhandeling.

vgr tonsr.

je had bij de aflevering de kapotte verpakking moeten weigeren dus niet aan nemen,als ik hier een pakket aangeleverd krijg en daar is de verpakking dus

danig van beschadigd zo danig dat je redelijker wijs kan aan nemen dat ook

de inhoud schade heeft opgelopen nooit aan nemen.

maar daar heb je nu niets meer aan .

ik zou trachten de schade te verhalen op tnt maar deze zullen er wel proberen onderuit

te komen om dat je bij ontvangst de zending heb geaxcepteerd in de4ze staat.

wens je veel suc6 bij de afhandeling.

vgr tonsr.

[rquote=1863920&tid=142317&author=wessaa]dan snap ik het alsnog niet, als je al ziet dat ze doos zo beschadigd is . dan lijkt het mij dat je toch zelf ook even achter je oren krabt van klopt dit allemaal wel[/rquote]

tis ook logisch dat je wilt kijken of datgeen er in zit daadwerkelijk ook beschadigd is

helaas heb je dan ook meteen geen rechten meer

[rquote=1863920&tid=142317&author=wessaa]dan snap ik het alsnog niet, als je al ziet dat ze doos zo beschadigd is . dan lijkt het mij dat je toch zelf ook even achter je oren krabt van klopt dit allemaal wel[/rquote]

tis ook logisch dat je wilt kijken of datgeen er in zit daadwerkelijk ook beschadigd is

helaas heb je dan ook meteen geen rechten meer

Zo heeft de ECU van mijn broers Z4
m.gif
zowat een maand bij de douane van zweden gelegen. Hij heeft heel veel moeite moeten doen om de ECU uberhaupt terug te krijgen. Toen hij de ECU eindelijk terug had was ie niet eens bij de tuner geweest, dus weer terug gestuurd, en na 3 weken toch eindelijk naar tevredenheid afgerond.

Zo heeft de ECU van mijn broers Z4
m.gif
zowat een maand bij de douane van zweden gelegen. Hij heeft heel veel moeite moeten doen om de ECU uberhaupt terug te krijgen. Toen hij de ECU eindelijk terug had was ie niet eens bij de tuner geweest, dus weer terug gestuurd, en na 3 weken toch eindelijk naar tevredenheid afgerond.

Mijn pech is (en was) dat ik alles naar het bedrijf laat sturen waar ik werk, want ik ben haast nooit thuis. Alleen die dozen die hier bij de receptie zitten tekenen bij wijze van spreken nog voor een pakketje dat in stukjes aankomt...:fy1

Heeft me helaas al heel wat schade gekost!:cry

Alternatief is dan zelf op het postkantoor ophalen, maar dat is ook pas nadat het twee keer is aangeboden en nog honderd keer met risico op schade opgetild en in schuddende bezorg wagentjes heel het dorp door geweest...:(

Het blijft tobben...

Mijn pech is (en was) dat ik alles naar het bedrijf laat sturen waar ik werk, want ik ben haast nooit thuis. Alleen die dozen die hier bij de receptie zitten tekenen bij wijze van spreken nog voor een pakketje dat in stukjes aankomt...:fy1

Heeft me helaas al heel wat schade gekost!:cry

Alternatief is dan zelf op het postkantoor ophalen, maar dat is ook pas nadat het twee keer is aangeboden en nog honderd keer met risico op schade opgetild en in schuddende bezorg wagentjes heel het dorp door geweest...:(

Het blijft tobben...

Hallo

Bedankt voor jullie reactie's, maar mijn pakketje heeft mijn buurman aangenomen ik was namelijk niet thuis

en ik had al eerder betaald dus zou het pakketje moeten aannemen.

Heb TNT gebeld en ze zeggen dat ik er niet voor verzekerd was.

ik heb de verstuurder gebeld en alles besproken en hij zou ook gaan bellen

Maar ik denk dat het gewoon jmmr geld is.

Gr Cello

Hallo

Bedankt voor jullie reactie's, maar mijn pakketje heeft mijn buurman aangenomen ik was namelijk niet thuis

en ik had al eerder betaald dus zou het pakketje moeten aannemen.

Heb TNT gebeld en ze zeggen dat ik er niet voor verzekerd was.

ik heb de verstuurder gebeld en alles besproken en hij zou ook gaan bellen

Maar ik denk dat het gewoon jmmr geld is.

Gr Cello

Vind zoiets nogal asociaal. Als ik in de Albert Heijn een fles Champagne laat vallen hoef ik hem zelfs niet te betalen, terwijl ik hem dan nog zelf laat vallen ook!

Zij zijn een bedrijf en als zij zo'n schade veroorzaken horen ze dat als bedrijfsongeval op zich te nemen.

Het is toch niet:

"TNT, voor al uw sloopwerken"

Verzekerd of niet, het lijkt me nog steeds niet de bedoeling dat een fatsoenlijk ingepakt pakket beschadigd aan hoort te komen.

Misschien scheelt het dat ik een vak in de media heb, maar daar kun je ook mee dreigen. Zelfs gewoon op een auto forum als dit is het al slechte publiciteit. Tja, ik laat zo iets niet zo makkelijk van me af glijden, als ik zo'n antwoord krijg dan speel ik het altijd gewoon hoger op. Gewoon het goede oude "vragen naar de manager".....

Terug
Naar boven