• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

park distance control

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door gts power

ik heb zelf ook een jaar terug een aftermarketsetje ingebouwd maar heb er nooit problemen mee gehad:thumbup

Heey mooie kentekenplaathouwert!! Soms zie je van die dingen met van die flauwe spreuken erop, maar deze is echt heel net. Een echte Irmscher, net hoor!!:wors

Groet Eric. (AveC...)

tja, kost wat maar dan heb je ook wat(en het scheelt dat ik die andere goed heb kunnnen verkopen dus is deze practisch voor nop:jerry)

origineel gepost door rickytt3

Alleen erg jammer van dat VW-embleem links naast je nette houder :P

ik kon poetsen wat ik wou maar het leek wel of het erger werdt:D:P

origineel gepost door Edvries

ik heb zelf ook een jaar terug een aftermarketsetje ingebouwd maar heb er nooit problemen mee gehad:thumbup

Heey mooie kentekenplaathouwert!! Soms zie je van die dingen met van die flauwe spreuken erop, maar deze is echt heel net. Een echte Irmscher, net hoor!!:wors

Groet Eric. (AveC...)

tja, kost wat maar dan heb je ook wat(en het scheelt dat ik die andere goed heb kunnnen verkopen dus is deze practisch voor nop:jerry)

Moet je nagaan, heb laatst een MET een spreuk verkocht voor 15 euro!!! Ik had m voor noppes ergens bij gekregen man!!

(zo jammer dat ik niet kan komen op de meeting...hahaha)

origineel gepost door vectra_bro

origineel gepost door rickytt3

Alleen erg jammer van dat VW-embleem links naast je nette houder :P

Volledig Waardeloos :P

Vuilnis Wagen:P

origineel gepost door c-dett16v

pdc zit erin, werkt goed,

alleen hij reageert ook op dingen net naast de auto das best irritant.

Hallo,

Dat doet die bij mijn Insignia ook, origineel af fabriek, ik vind dit niet irritant.

Ik heb een muurtje langs mijn oprit staan, als ik daar te dicht op zit gaat die piepen, scheelt weer een deuk moet je maar denken :) ;)

Groetjes, Joche

origineel gepost door Opel4all

origineel gepost door c-dett16v

pdc zit erin, werkt goed,

alleen hij reageert ook op dingen net naast de auto das best irritant.

Hallo,

Dat doet die bij mijn Insignia ook, origineel af fabriek, ik vind dit niet irritant.

Ik heb een muurtje langs mijn oprit staan, als ik daar te dicht op zit gaat die piepen, scheelt weer een deuk moet je maar denken :) ;)

Groetjes, Joche

das waar.

liever 1tel een piepje dan een lelijke deuk:thumbdown

het werkt verder wel heel fijn:thumbup

Terug
Naar boven