• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Parkeerschade

Marcel28

Post weleens wat
:wtf bij het achteruit wegdraaine heeft er helaas een paaltje in de weg gestaan. Het resultaat: rechter voorscherm naar z'n grootjes en voorbumper beschadigd:hmmz

Kan iemand mij een goed adres waar ik deze onderdelen vandaan kan halen. En een adres waar auto's voor een redelijk bedrag gespoten kunnen worden?

Hoor het graag

Groetjes Marcel

( Foto's volgen nog

Da's balen!

Kan je er nog wel gewoon mee rijden? (geen aanlopers?)

Dan zou ik als ik jou was gewoon op m'n gemak op zoek gaan naar een zijscherm en bumper in dezelfde kleur als je wagen, het liefst ook nog zo'n beetje zelfde leeftijd (tegen kleurverschil). Middagje sleutelen als je het hebt en je bespaart een heleboel duiten!

Heren dank voor uw reactie's

Auto rijdt verder nog gewoon goed, niets loopt aan. Maar het is toch wel zo:swear'gezicht.

Hier nog een twee tal foto's

Ga rustig op zoek naar:

Zijpaneel

Voor en achterbumper

Spuit adres om de boel weer in kleur te laten spuiten. Zit er over na te denken om de hele wagen over te laten spuiten maar ja da kost een hoop geld

Nw set velgen met banden er onder

Remschijven + blokken rond om vervangen

Gr Marcel

31072009081.jpg

31072009082.jpg

Wat ik al zei, zoeken naar een mazzeltje dat je het in dezelfde kleur kan vinden.

Maar wat is er met die bumper dan? Daar zie ik zo snel gaan schade aan...

Velgen + banden en remschijven en -blokken van ebay halen, scheelt ook een heleboel.

kan zijn dat in de bumper de bevstigingspunten gebroken zijn he? is en blijft plastic... ;)

Tis jammer dat je een eind weg woont, ik heb hier wel een goede spuiter zitten die voor nette prijzen je auto weer goed doet, en als er wat zou zijn, kan je altijd terug...

Hij heeft mijn auto ook al regelmatig over de vloer...

Heb vandaag bij winpart nieuw scherm, modderkuip en bumper besteld.

Deze eerst maar eens monteren, daarna ga ik wel op zoek naar een goede spuiter

Terug
Naar boven