• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

pas op bij bestellen bij webshop carok.nl

Van gewoon een goed merk 5w30 is prima. je hoeft echt geen 'opel' olie te hebben :P Die bestaat niet eens. Zij gebruiken ook gewoon een soort vol syntheet long life olie van een of ander A-merk.

En dat is onderling prima te mixen ook ;)

Zoals fearless zegt heb ik ook gehad bij mijnautoonderdelen.nl

Ik had een handremkabel besteld voor de corsa A. Bleek net iets te kort en met geen mogelijkheid te monteren. Hier maar gehaald en gewoon het geld als korting op een volgende bestelling gekregen.

Over onduidelijk gesproken:

Zij hadden bijvoorbeeld op de site staan bij fuseekoppeling: voor links en rechts.

Dus ik dacht dat het een setje van 2 was. Neen dus. :D Hij was gewoon geschikt voor links en voor rechts.

Ja.. Dat vond ik dus best onduidelijk. En toen kreeg ik de 2e zonder verzendkosten.

En bij de dealer maken ze ook fouten hoor ;) Gebeurt overal.

Enkel bij carok(of beter gezegd niet ok) laten ze de klant voor de kosten opdraaien, sterker nog in hun e-mails maken ze je ook nog uit voor kluns, kijk dan ben je als winkel geen knip voor je neus waard natuurlijk.

Mark

Terug
Naar boven