@Rob-Epe wrote:@soepkiepe wrote:k snap niet dat er zoveel zijn die weer voor rutte hebben gestemd, in de 2 jaar heeft hij na mijn idee nog maar weinig klaar gespeeld eigenlijk.
De VVD zei: Als wij aan de macht komen krijgt iedereen 1000euro....
Wat ze er niet zo duidelijk bij zeiden was dat je dat dan pas in 2014/2015 krijgt via lastenverlichting.
In de aanloop daar naartoe zullen we zeer hoogstwaarschijnlijk minstens 3000,- p.j. meer moeten aftikken want tsja alles moet tegen die tijd wel berekend worden en dat kost werkuren en die moeten toch echt betaalt worden. In die tussentijd ben je wel ongeveer 10.000,- lichter voor die 1000,- die je dan 1 jaar gematst wordt.
Tenzij vlakvoor dat er dan ook echt uitgekeerd gaat worden... het kabinet valt, of men toch een ander besluit weer neemt.
Ik begin ook een partij... Het D.O.R.P. (De Opel Rijders Partij)
- Ik beloof iedereen een tank benzine (Super98) a 50 liter gratis.
- Max benzine prijs wordt 1,- voor 1liter Euro95, de andere prijzen worden naar deze maatstaaf omgerekend (geen kwartjes meer naar Kok).
- Wegenbelasting wordt voor heel NL hetzelfde... uitgaande van de goedkoopste provincie, en dan nog eens door de helft.
- de BPM op nieuwe en ingevoerde auto's komt te vervallen.
- Openbaar vervoer wordt gratis voor alle in NL wonende personen, toeristen en tijdelijk-verblijvenden betalen een minimaal bedrag.
- Parkeren overal gratis, in P-garages een maximaal tarief van 2,- per uur met een max tarief van 10,-... afhankelijk van de grootte van een stad, en max beschikbare P-plekken.
Verder standpunten verzin ik later wel een keer.... bovenstaande moet genoeg zijn voor een opkomst van 90%, waarvan zeker 90% op mij stemt... die rest van de stemmers zijn de fractieleden van de andere partijen.
mijn stem heb je meteen :jerry