• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Past deze winterbanden set?

Hallo,

Ik heb een Opel Astra sport met op dit moment de originele velgen eronder 205/60/16 dacht ik zo.

Ik kan aan een set winterbanden komen met deze maten ( ze komen onder een astra volgens mij, dus lijkt het me dat dit moet passen )

Steek 4x 100

ET- 49

Naafgat 56.5

Gaat dit dan passen onder mijn auto? Want als ik mijn gegevens opvraag op steekmaat.nl, dan staat er dat mijn auto een ET waarde heeft van 39..

Groeten Mark

origineel gepost door 5chaap2k

zonder velgmaat weten we niets..

Beter lezen. Hij wil dezelfde maat winterbanden gaan gebruiken, 16ers dus.

Zou gewoon moeten passen hoor:thumbup

origineel gepost door 5chaap2k

zonder velgmaat weten we niets..

Beter lezen. Hij wil dezelfde maat winterbanden gaan gebruiken, 16ers dus.

Zou gewoon moeten passen hoor:thumbup

wel even oplette of je zelf ook 4gaats heb...

en et 49 moet geen probleem zijn mits de auto niet verlaagd is..de wielen komen namelijk 1cm naar buiten.

correct me if im wrong.

gr

wel even oplette of je zelf ook 4gaats heb...

en et 49 moet geen probleem zijn mits de auto niet verlaagd is..de wielen komen namelijk 1cm naar buiten.

correct me if im wrong.

gr

Weet niet of dit gaat passen. Normaal heeft de astra een maat van 205/ 50/16. Dus met een hoogte van 60 zou het kunnen zijn dat hij aan gaat lopen in de zijkanten van je wielkasten. Et-waarde is standaard idd 49 :thumbup

Weet niet of dit gaat passen. Normaal heeft de astra een maat van 205/ 50/16. Dus met een hoogte van 60 zou het kunnen zijn dat hij aan gaat lopen in de zijkanten van je wielkasten. Et-waarde is standaard idd 49 :thumbup

Nou ik heb nu een set op de kop getikt, die moet gewoon passen!

steek 4x100

ET 49

6J x 15 inch

Continental 195/65-15 met diepte 2x 6mm en 2x 7mm

Ik moet hier 250 euro inc. balanceren voor betalen, dat is toch wel een schappelijke prijs niet?

Nou ik heb nu een set op de kop getikt, die moet gewoon passen!

steek 4x100

ET 49

6J x 15 inch

Continental 195/65-15 met diepte 2x 6mm en 2x 7mm

Ik moet hier 250 euro inc. balanceren voor betalen, dat is toch wel een schappelijke prijs niet?

is zeker een schappelijke prijs!

nieuwe banden hebben ook iets van 7mm profiel dacht ik?

Zit bij die prijs ook de 4 velgen?

of alleen banden + balanceren

is zeker een schappelijke prijs!

nieuwe banden hebben ook iets van 7mm profiel dacht ik?

Zit bij die prijs ook de 4 velgen?

of alleen banden + balanceren

Het is inclusief 4 velgen met balanceren, als ik ze daar laat opleggen kost het me 20 euro extra.

Denk dat ik dat ook maar laat doen, aangezien het weer de komende dagen niet echt mee zit :)

Het is inclusief 4 velgen met balanceren, als ik ze daar laat opleggen kost het me 20 euro extra.

Denk dat ik dat ook maar laat doen, aangezien het weer de komende dagen niet echt mee zit :)

voor die 20 euro kun je indd. niet liggen klooien.

gewoon ff laten doen. weet je ook zeker dat het goed is. Balanceren moet je toch altijd ergens anders laten doen.:thumbup

leuke prijs dus;)

voor die 20 euro kun je indd. niet liggen klooien.

gewoon ff laten doen. weet je ook zeker dat het goed is. Balanceren moet je toch altijd ergens anders laten doen.:thumbup

leuke prijs dus;)

Terug
Naar boven