• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

past dit blok in een manta

@Ghanz wrote:vrijwel alles past.

enkel de manier hoe het gemonteerd gaat worden is soms raadselachtig :D

en als het niet past... dan word het spul verlast :P

Zit al een tijdje te dromen over een RB26DETT uit een Skyline in een Manta. :D Dat zal ongetwijfeld ook passen, is inderdaad maar net hoeveel tijd en geld je er voor over hebt :agent

@Ghanz wrote:vrijwel alles past.

enkel de manier hoe het gemonteerd gaat worden is soms raadselachtig :D

en als het niet past... dan word het spul verlast :P

Zit al een tijdje te dromen over een RB26DETT uit een Skyline in een Manta. :D Dat zal ongetwijfeld ook passen, is inderdaad maar net hoeveel tijd en geld je er voor over hebt :agent

:wtf dat is balen John. :swear :swear

heb het laatst ook nog meegemaakt. krijg je een kutsmoesje per sms dat ze langs de kant van de weg op de anwb staan te wachten. :puke

:wtf dat is balen John. :swear :swear

heb het laatst ook nog meegemaakt. krijg je een kutsmoesje per sms dat ze langs de kant van de weg op de anwb staan te wachten. :puke

de boels na een uur op mp verkocht.

na wat heen en weer te mailen de hele auto verkocht met blok enz

vandaag zou de auto opgehaald worden, de auto uit de schuur gehaald gister avond.

alles klaar gemaakt en wat denk je. sturen ze kwartier voor ze zouden komen een mail dat ze er toch van af zien.

wat een volk :puke :puke :puke :puke :puke :puke

de boels na een uur op mp verkocht.

na wat heen en weer te mailen de hele auto verkocht met blok enz

vandaag zou de auto opgehaald worden, de auto uit de schuur gehaald gister avond.

alles klaar gemaakt en wat denk je. sturen ze kwartier voor ze zouden komen een mail dat ze er toch van af zien.

wat een volk :puke :puke :puke :puke :puke :puke

ja dat is zeker niet leuk.

wilde morgen al wat anders gaan kijken.

maar er staan hier al iets te veel auto's. sloop de boel er na de 15e uit

heb ik ook weer wat plek voor wat anders. denk niet meer dat het een a manta gaat worden.

moet een station gaan worden en belasting vrij.

staat ook nog een ascona station op mp maar is niet zo heel netjes als

deze http://auto.marktplaats.nl/opel/464850225-c-kadett-station-caravan-2-0l-16v-incl-throttle-bodys.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ja dat is zeker niet leuk.

wilde morgen al wat anders gaan kijken.

maar er staan hier al iets te veel auto's. sloop de boel er na de 15e uit

heb ik ook weer wat plek voor wat anders. denk niet meer dat het een a manta gaat worden.

moet een station gaan worden en belasting vrij.

staat ook nog een ascona station op mp maar is niet zo heel netjes als

deze http://auto.marktplaats.nl/opel/464850225-c-kadett-station-caravan-2-0l-16v-incl-throttle-bodys.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ja dat soort eikels ken ik ook

reserveer je de boel en komen ze dood leuk niet op dagen

terwijl je er dan anderen voor afzegt

:puke :puke moet ik er van

ja dat soort eikels ken ik ook

reserveer je de boel en komen ze dood leuk niet op dagen

terwijl je er dan anderen voor afzegt

:puke :puke moet ik er van

Ohh heb jij ook al van dat volk gehad John, Dat is mode tegenwoordig. Afspreken en dan niet komen :argue Vorige week zou er ook een zeker persoon langskomen, niet geweest niet afgebeld. Ik had zijn nummer dus hem gebeld. OCH JA HELEMAAL VERGETEN WAS HET ANTWOORD. :cry :cry :cry

Ohh heb jij ook al van dat volk gehad John, Dat is mode tegenwoordig. Afspreken en dan niet komen :argue Vorige week zou er ook een zeker persoon langskomen, niet geweest niet afgebeld. Ik had zijn nummer dus hem gebeld. OCH JA HELEMAAL VERGETEN WAS HET ANTWOORD. :cry :cry :cry

we gaan er maar niet te lang mee zitten.

hij staat wel leuk op de oprit

:wub

mantacc.jpg

vandaag nog een rekord station gekocht met mooie 2.2 i er en 5 bak. auto is redelijk netjes 1 deur was slecht maar daar kreeg ik een andere voor bij. en een spartboard randje achter. verder een leuk ding.

de cc slijp ik aan stukken.

vandaag nog een rekord station gekocht met mooie 2.2 i er en 5 bak. auto is redelijk netjes 1 deur was slecht maar daar kreeg ik een andere voor bij. en een spartboard randje achter. verder een leuk ding.

de cc slijp ik aan stukken.

Terug
Naar boven