• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Past dit onder een manta?

cruez

Post weleens wat
Past dit onder een manta b1

Ats classic 8 j rondom

H2?

met 185 -60 banden erop.

Manta is 4 cm verlaagd.

Past dit zonder aanlopen, en nog belangrijker, ziet het eruit? :agent

Dank

Ligt aan de ET-waarde! Ik heb een set liggen en die is te vergelijken met 7j ET12, en die maat staat perfect, ook met -40.

@Makko wrote:Past zowiezo wel, de duitse stijl is vaak ATS 8j et1

Dus weet niet welke ET je hebt maar op onderstaande foto op 195 50 banden op een Ascona B van mijn broer Robbie1974

http://i231.photobucket.com/albums/ee1/Robbie1974/05357377.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

das idd wel heel breed. Bij meer komen er zeker hogere banden op. Bij volledig inveren, Raken de kassen dan niet.

Zo op die foto lijkt toch bij extreem inveren dat de velgrand de kas zou raken?

grtz

Ik zal een dezer dagen eens in de schuur kijken. Staat er ook eentje, vrij breed.

Maar aanlopen of niet, zal ook met de rest van je onderstel te maken hebben, zoals verlaging etc.

Ligt aan de ET-waarde! Ik heb een set liggen en die is te vergelijken met 7j ET12, en die maat staat perfect, ook met -40.

Op zo'n set zonder verlaging is geen gezicht.

De verlagingsveren zijn ook stugger.

En tot slot door de bolling van de banden raakt hij het scherm niet.

Met dikkere brede banden misschien wel weer.

Hij liep meer aan op de middelste uitlaatgedeelte dan in de schermen op de drempels.

Voor ons nooit meer 13inch....hahaha

@Makko wrote:Past zowiezo wel, de duitse stijl is vaak ATS 8j et1

Dus weet niet welke ET je hebt maar op onderstaande foto op 195 50 banden op een Ascona B van mijn broer Robbie1974

http://i231.photobucket.com/albums/ee1/Robbie1974/05357377.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

das idd wel heel breed. Bij meer komen er zeker hogere banden op. Bij volledig inveren, Raken de kassen dan niet.

Zo op die foto lijkt toch bij extreem inveren dat de velgrand de kas zou raken?

grtz

Ik zal een dezer dagen eens in de schuur kijken. Staat er ook eentje, vrij breed.

Maar aanlopen of niet, zal ook met de rest van je onderstel te maken hebben, zoals verlaging etc.

Op zo'n set zonder verlaging is geen gezicht.

De verlagingsveren zijn ook stugger.

En tot slot door de bolling van de banden raakt hij het scherm niet.

Met dikkere brede banden misschien wel weer.

Hij liep meer aan op de middelste uitlaatgedeelte dan in de schermen op de drempels.

Voor ons nooit meer 13inch....hahaha

Terug
Naar boven