• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

past dit velgen zitten erop

hanskadett

Post veel
heren ik wil hoogst waarschijnlijk een set velgen halen in de maten 7,5x16 en 9x16 voor op mijn astra g station.

weet iemand of dit past en heeft iemand misschien wat pics als voorbeeld zodat ik weet of het een beetje mooi is

[rquote=1899785&tid=145202&author=hanskadett]heren ik wil hoogst waarschijnlijk een set velgen halen in de maten 7,5x16 en 9x16 voor op mijn astra g station.

weet iemand of dit past en heeft iemand misschien wat pics als voorbeeld zodat ik weet of het een beetje mooi is[/rquote]

Voila.. onze oude astra G stw met RH Cup in de maten! 7,5x16 en 9x16 :P:P
DSC06307.jpg

:ono way das waar ook kerel jij hebt er ook een gehad

wist niet dat jij daar 9x16 onder had

iets moeten aanpassen trouwens

[rquote=1899797&tid=145202&author=hanskadett]:ono way das waar ook kerel jij hebt er ook een gehad

wist niet dat jij daar 9x16 onder had

iets moeten aanpassen trouwens[/rquote]

nee hans,

alleen had ik er spacers op v 1cm a 1,5cm

[rquote=1899799&tid=145202&author=hanskadett]zit zo te zien binnen de kuipen nice!!!

weet je nog welke et je had[/rquote]

Nee hans ,

maar zie net op een ander forum.......... DIT: het zijn 16 inch RH cup velgen

7.5j met et 55

9j met et 45

[rquote=1899802&tid=145202&author=hanskadett]he john bedankt denk dat ik dit weekend voor de velgen ga[/rquote]

Ok hans geen dank man... wil wel foto s zien hè;)

idd alleen achter moet ik niet te veel verlagen want ik zit vaak met 4 man in de wagen en wil niet dat het gaat aanlopen.

als er iemand is die nog wat veertjes heeft ik hoor het graag.

Anders de randen omrollen hans....ik heb zelf geen veren naar had er een setje van Apex eronder 35mm.... die kosten geen drol;)

[rquote=1902275&tid=145202&author=hanskadett]zal eens kijken heb er geen haast mee ben ook nog met de tr bezig[/rquote]

Is goed man.. hobby ze:D

ziet er goed uit hoor

en idd hij mag wel wat naar beneden

gewoon schroefsetje kost tegenwoordig ook niet veel meer

kun je zelf kijken hoever je kan gaan achter

mijne staat redelijk laag alleen ik heb opc velgen eronder en die staan binnen de spatborden

breed vind ik zelf mooier

Terug
Naar boven