• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Past een astra f schroefset op een kadett E?

iemand al gedacht over coilovers??

heb dat zelf al wel gedaan

alleen (nog)niet mee gereden

20120102_132603.jpg

20120102_114348.jpg

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:@jbl volgens mij maakt pipo ze ook zo zelf ;)

maak ze zelf maar wel anders ;).mijne kunnen lager ;)kijk maar bij piele.
412377_376933685707760_1103043957_o.jpg
die ligt wel max schat -120/130;) bij die andere kun je nog maar tot +-80max en dan raken de stuurarmen de koets en je hebt hem vast op je demper liggen zonder bumpstop.en aan de veer te zien haal je dat niet eens schat max -40/50.v-maxx is daar ook mee bezig geweest maar kwamen ook maar tot -60 bij een astra en -40 bij een vectra bij lager dan sloegen ze door en gingen de dempers stuk.helaas zijn ze er toen mee gestopt.omdat er zonder aanpassing op de poot geen plug and play systheem was zoals bij peugeot 106 en bmw e30.en zo te zien heb jij dan losse draadbussen over je orginele poot die kun je op internet ook zo kopen voor honda enz heb ik wel eens gezien maar het dan met gewichten?? want volgensmij leveren ze maar 1 soort veer of niet??

mijne is een copie van kw zoals bij trabi.

deze komen van mij af
giM4yrSg0xLuREsitNpXqg==.jpg

http://auto-onderdelen.marktplaats....oefset-kadett-d-e-astra-f-calibra-vectra.html" onclick="window.open(this.href);return false;

en deze van kw van trabi
DSC05280.jpg

ipc gelijk alleen trabi heeft hardheidverstelling en ik niet[kan wel :vertag ]

en die van kw en fk zijn iets prijziger. dacht 900 en 1200 met hardheidverstelling.

mijne zijn 375 met inruil ouwde poten en 425 zonder en dan geen hardheid verstelling

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:@jbl volgens mij maakt pipo ze ook zo zelf ;)

maak ze zelf maar wel anders ;).mijne kunnen lager ;)kijk maar bij piele.
412377_376933685707760_1103043957_o.jpg
die ligt wel max schat -120/130;) bij die andere kun je nog maar tot +-80max en dan raken de stuurarmen de koets en je hebt hem vast op je demper liggen zonder bumpstop.en aan de veer te zien haal je dat niet eens schat max -40/50.v-maxx is daar ook mee bezig geweest maar kwamen ook maar tot -60 bij een astra en -40 bij een vectra bij lager dan sloegen ze door en gingen de dempers stuk.helaas zijn ze er toen mee gestopt.omdat er zonder aanpassing op de poot geen plug and play systheem was zoals bij peugeot 106 en bmw e30.en zo te zien heb jij dan losse draadbussen over je orginele poot die kun je op internet ook zo kopen voor honda enz heb ik wel eens gezien maar het dan met gewichten?? want volgensmij leveren ze maar 1 soort veer of niet??

mijne is een copie van kw zoals bij trabi.

deze komen van mij af
giM4yrSg0xLuREsitNpXqg==.jpg

http://auto-onderdelen.marktplaats....oefset-kadett-d-e-astra-f-calibra-vectra.html" onclick="window.open(this.href);return false;

en deze van kw van trabi
DSC05280.jpg

ipc gelijk alleen trabi heeft hardheidverstelling en ik niet[kan wel :vertag ]

en die van kw en fk zijn iets prijziger. dacht 900 en 1200 met hardheidverstelling.

mijne zijn 375 met inruil ouwde poten en 425 zonder en dan geen hardheid verstelling

klopt pipo :P

maar qwa gewicht durf ik niet te zeggen want heb er nog niet mee gereden oid

moet dat nog steeds eens gaan proberen

klopt pipo :P

maar qwa gewicht durf ik niet te zeggen want heb er nog niet mee gereden oid

moet dat nog steeds eens gaan proberen

Terug
Naar boven