• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Past een R25 in een tunnel van een kadett c coupe 1.2

laus

Post weinig
Hey,

Ik heb een C20xe gekocht met een R25 bak nou vraag ik mij af of dat nog een beetje past in mijn tunnel van mij kadett c coupe 1.2!

En zo niet is het dan hammer werk of moet de tunnel aardig worden aangepast?

Alvast bedankt voor de reactie''s!!!!

Groeten Lau!

moet wel aangepast worden, zover ik weet valt t met de breedte wel mee, enkel moet de bovenkant worden aangepast, pookgat aanpassen etc. (let wel, dit was met een ombouw waarbij zelf steunen zijn gemaakt, waardoor de motor een paar cm verder naar achter ligt)

moet wel aangepast worden, zover ik weet valt t met de breedte wel mee, enkel moet de bovenkant worden aangepast, pookgat aanpassen etc. (let wel, dit was met een ombouw waarbij zelf steunen zijn gemaakt, waardoor de motor een paar cm verder naar achter ligt)

mmhhhhh als het alleen de bovenkant is dan valt het wel mee! Er zat eerst een 2.4 in met een 240 getrag en die paste prima maar, deze r25 bak lijkt veel breder!

mmhhhhh als het alleen de bovenkant is dan valt het wel mee! Er zat eerst een 2.4 in met een 240 getrag en die paste prima maar, deze r25 bak lijkt veel breder!

ik zou een 240 koopen heb ik zelf ook want je moet ook een kardanas laaten maaken op maat en met een 240 komt de motor het mooiste er in teligen

heb er nog wel eentje voor je

ik zou een 240 koopen heb ik zelf ook want je moet ook een kardanas laaten maaken op maat en met een 240 komt de motor het mooiste er in teligen

heb er nog wel eentje voor je

Terug
Naar boven