• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

pc probleem opgelost

kadettje-89

Post vaak
help ik heb een vraagje.mn pc van mn vriendin start steeds opnieuw op.ik druk de pc aan win xp logo in beeld dan bureaublad met zeer weinig erop en dan na 1 min soms verschillend in minuten schakeld hij hem uit en weer aan.wat kan dit zijn.en kan ik mijn schijf weer ff opschonen.nu heb ik een extrerne harde schijf van 1tb gevonden.zou ik nu de oude schijf eruit kunnen halen en de externe aansluiten zodat de pc gewoon weer opstart.want er staat win xp pro met sp3 op?

echt vreemd nu hoor nu heb ik geen beeld meer alleen maar tekst

de monitor staat in stroomspaarstand ingang 1terwijl ik nix heb gedaan.

echt vreemd nu hoor nu heb ik geen beeld meer alleen maar tekst

de monitor staat in stroomspaarstand ingang 1terwijl ik nix heb gedaan.

Alle kabels goed aandrukken ,misschien ook van binnen even checken of alle stekkers goed vast zitten,en eventueel de video kaart ook checken of die goed recht erin zit,misschien dat nog wat helpt ,en proberen wat Roelof al zij in veilige modus starten en kijken hoelang die blijft draaien,als er niks gebeurt in de veilige modus

heb je waarschijnlijk een Virus ,tijdens veilige modus eventueel meteen belangrijke data back-uppen naar een

cd of iets anders ,want als je een virus hebt kan je beter Windows opnieuw installeren .

Alle kabels goed aandrukken ,misschien ook van binnen even checken of alle stekkers goed vast zitten,en eventueel de video kaart ook checken of die goed recht erin zit,misschien dat nog wat helpt ,en proberen wat Roelof al zij in veilige modus starten en kijken hoelang die blijft draaien,als er niks gebeurt in de veilige modus

heb je waarschijnlijk een Virus ,tijdens veilige modus eventueel meteen belangrijke data back-uppen naar een

cd of iets anders ,want als je een virus hebt kan je beter Windows opnieuw installeren .

Als je op F5 of F8 gedrukt hebt krijg je een menu en vandaar kan je kiezen voor opstarten in veilige modus.

Als je op F5 of F8 gedrukt hebt krijg je een menu en vandaar kan je kiezen voor opstarten in veilige modus.

misschien heb je per ongeluk de VGA stekker er een keer andersom op gezet waardoor de pinnetjes in de

mannetjes VGA stekker verbogen zijn,dus ook er even in kijken.

misschien heb je per ongeluk de VGA stekker er een keer andersom op gezet waardoor de pinnetjes in de

mannetjes VGA stekker verbogen zijn,dus ook er even in kijken.

en je VGA kaart in de PC kan los zitten en slecht contact maken waardoor het beeld zwart blijft,gaan de power

lampjes ook niet aan van rood naar groen,komen de monitors uit hun stanby stand als je de PC laat starten ?

en je VGA kaart in de PC kan los zitten en slecht contact maken waardoor het beeld zwart blijft,gaan de power

lampjes ook niet aan van rood naar groen,komen de monitors uit hun stanby stand als je de PC laat starten ?

ik heb geen losse kaart in mn pc zitten alles zit vast op het bord zelf.en het lampje gaat niet naar groen,maar het gekke is vanmorgen deed hij het wel,maar toen starte de pc zich zelf opnieuw op.dus ik weet het niet meer hoor,misschien tijd voor een gratis proef zwemles hier in de singel 1 malig

ik heb geen losse kaart in mn pc zitten alles zit vast op het bord zelf.en het lampje gaat niet naar groen,maar het gekke is vanmorgen deed hij het wel,maar toen starte de pc zich zelf opnieuw op.dus ik weet het niet meer hoor,misschien tijd voor een gratis proef zwemles hier in de singel 1 malig

nou das wel vreemd IDD,Als je de PC start gaan dan wel de harddisk draaien en eventueel de ventilators van de

voeding.

nou das wel vreemd IDD,Als je de PC start gaan dan wel de harddisk draaien en eventueel de ventilators van de

voeding.

jep alles gaat draaien je hoord hem zelf blazen ofzo lampje onder de aan druk knop knipperd ook zoals hij normaal ook deed.

Terug
Naar boven