• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit...alweer.

Klopt wilco, die veren heb ik toen van je gekocht. Zitten momenteel de irmscher veren nog onder. De uitlaat vind ik zelf ook niks, wil er eigenlijk een ander sierstuk op lassen. En die hitteband heeft geen functie, ging niet om de uitlaat, en wilde het wel gebruiken xD

Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk

Als het goed is, zit je met die gele veren nét iets lager.

leet4.jpg

Zo was het toen bij mij, ook met die 17" BBS en 205/40/17 banden.

Vind zelf een RVS Remus of Irmscher einddemper, mits goed gemonteerd, wel altijd fraai uit zien.

Ben de veren al weken aan het monteren, maar komt er steeds niet van.

Morgen ga ik een set creme leder interieur ophalen. :D

Als de hittetape nuttig wou maken was de aanzuig buis beter geweest. Echter niet mooier vind bbs rx 17 inch wel altijd erg mooi uitkomen op een calibra :thumbup

En creme leder is erg fraai :thumb

Afgelopen week naar de nurburgring geweest, na een crash van een honda integra even door de omgeving geveegd, toen kwam ik een leuk huisje tegen.

bedankt, het een en ander is weer veranderd.

rol nu rond op 2 delige RH zw1 velgen 9 en 10j

pipo is momenteel de schroefset aan het maken,

en het eerst volgende is de uitlaat die aangepast word want kan het niet langer aanzien king:

voor de liefhebbers ben ik ook nog bezig een orkest voor onder de motorkap;

viewtopic.php?f=113&t=185094

en natuurlijk nog wat photographiques;

DSC_02811.jpg

DSC_02921.jpg

DSC_02781.jpg

DSC_02971.jpg

DSC_02951.jpg

Dikke wielen, blijft ook mijn droomset maar voor op het circuit niet ideaal.. Had je nog vooruitgangen met je throttle bodies? Al ff niks meer van gehoord :p

Klopt niet ideaal voor het circuit.

Met de throttle bodies is niet heel veel progressie aangezien ik aanzienlijk veel ruimte gebrek heb onder de kap,

Misschien dat ik een compleet nieuw spruitstuk maak.

Morgen ga ik de boel eens onder de motorkap monteren en kijken hoe ik uitkom. Dus daar komen morgen nieuwe fotos van :thumb

ben benieuwd! Wat je ook wel eens ziet is een verhoogde motorkap (bij raamzijde), of je laat ze uit de kap komen zoals oudere Amerikaanse auto's, of een verhoging in de motorkap maken

Wil eigenlijk de motorkap origineel houden, of zo subtiel mogelijk.

Jammer mike, paste het helemaal niet ? Succes met de verkoop.

nee past niet dus heb maar weer andere gewone poten eronder geduwd met koni's en me oude veren

laat later wel een andere maken

@petrolhead wrote:Wil eigenlijk de motorkap origineel houden, of zo subtiel mogelijk.

Kennis van me had ook eens tb's op zijn astra 3.0 v6 geknutseld. Motorkap FLINK aangepast.

Had die na goed afstellen wel ineens 270 pk ofzo ;)

Zal eens kijken of ik nog ergens de foto's ervan kan vinden...

jaja Hoofdstuk perfect fitment aan de voorkant zit erop nu nog aan de achterkant.

hier wat foto's;

DSC_03342.jpg

DSC_03351.jpg

DSC_0333.jpg

10j past niet zo lekker icm deze banden.

DSC_0322.jpg

DSC_0321.jpg

8j past wel.

DSC_0337.jpg

en even een verzoekje voor de calibra rijders met 17inch wielen die verlaagd zijn, om de achterzijde eens op te meten vanaf de grond tot hoogste punt wielrand. zoals dit maar dan aan de achterkant.

DSC_0330.jpg

bvd

Terug
Naar boven