• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Phase 1 tuning Z20LET, EDS of M-TECH???

origineel gepost door gsi-maffia

ik dacht dat de M-tech chips ook bij EDS vandaan kwamen.. althans vroeger..

M-Tech kopieerd ze,van auto's die bij EDS zijn geweest.

origineel gepost door bono

Zijn er trouwens mensen die een phase 1 tuning hebben laten uitvoeren bij EDS en wat is jullie ervaring na deze tuning?

Hoe houd de auto/versnellingsbak/koppeling zich na de tuning? :hmmz

Graag jullie ervaringen!!

Mvg, Bono.

:afro

Heb ook eerst fase 1 laten doen,maar een half jaar later,ben ik gelijk naar fase 3 gegaan.

PK's wennen zo snel :thumbup.

Alles blijft heel,bij goed warm rijden en goed laten afkoelen.

Zolang je niet boven de 300 PK komt,hoef je intern niks te vervangen.Dus kun je gewoon je originele zuigers houden :P.

origineel gepost door TurboBjorn

Als een C20LET inderdaad 170 pk levert, is het een heeeeeele slechte chip ;-)

ja sorry ff in de war met de normale blokjes c20xe enz king:

origineel gepost door robbyrood

What about Geert 666??

Waar denk je dat de geert chips vadaan komen?

Niet van hemzelf in ieder geval.......

Ik heb nu alles weer een beetje zoals mijn 1e Calibra was, maar ik wil nu in feite wel eens de software laten schrijven rolling road...

Standaard data die dan door de gasklepstand, bdp sensor , lambda en klopsensor wordt in gevuld.

Het liefst niet ingevuld met het hoogste vermogen maar vooral met een mooi en lekker rijdbaar koppel, waardoor ie bij tussen accelereren aardig er van door gaat.

Verder is het de bedoeling om de LFR tot 0,8 bar buitenspel te zetten dat die dus niet je wastegate aanstuurt, in feite doet zo'n boost controller het zelfde...

Als ik weer eens wat centjes heb gevonden, zullen we eens kijken wie me daarmee kan helpen!:D:thumbup

Ben gisteren naar EDS geweest idd op de rollerbank, phase 1 gechipt. ben er uitermate over te spreken. Ook de schakelaar die ze er tijdelijk gratis bijleveren werkt perfect. (als de vrouw op pad is, terug zetten) Ik heb gelijk een grotere luchttoevoer naar het filterhuis laten plaatsen en een powerrohr. Superrr. :cool:

Terug
Naar boven