• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Photoshop gevraagd! Irmscher velgen onder een Astra

Rickskes

Post weinig
Hallo,

Ik heb contact gehad voor nieuwe velgen,

Mijn vader heeft onder zijn omega ook deze velgen liggen dus mijn vraag aan een van jullie is of iemand tijd/zin heeft om deze onder mijn Astra te shoppe! :)

2yoqpvd.jpg

28k5wsx.jpg

ayumpj.jpg

Ik heb er maar 2 foto's bij gezet want ik heb zelf geen van mijn Astra die dezelfde hoek heeft...

Wat helemaal mooi zou maken is dat er een foto van de originele kleur is en dat er een die zwart is, wil het namelijk misschien plasti dippen

Ik zie het graag!

Greetz,

Rickskes :wub

@gerben bedankt maar ik sla die liever over. Erg fijn dat je wel meedenkt!

Voor de mensen die willen photoshoppen, misschien heb je hier meer aan?

149nvpz.jpg

Greetz,

Rickskes

ja dat snap ik :P

had denk eerder voor een setje turbo velgen gegaan. die kosten tegenwoordig niks meer.

voor 250 euro heb je al een set.

die bedoel ik inderdaad :P

ik ben er fan van maarja das neit iedereen heh.

wat je ook kan doen is opzoek gana naar OPC1 BBS velgen. heb setje geregelt voor 100€

Haha sorry Gerben ik wil helemaal niet zo negatief overkomen hoor,

Maar ik wil dat soort niet onder mijn astra.

Ik ben stiekem verliefd op spap ze velgen, maar hij wilt ze niet afstaan :jerry

Ontopic:

Niet iemand die het even kan Photoshoppen?? :angel

Er staat een grijze Astra G te koop bij autocentrum Dirksland het is geen OPC maar er zitten wel die velgen onder die jij bedoeld!

Mja astra heeft origineel et 49 net als de vectra b (dacht ik toch), deze velgen hebben dan weer et 39. Zal net wel of net niet gaan!

Ik heb zelf ook velgen van et 39 17 inch onder mijn vectra b en dat past eigelijk maar net op de milimeter. Ik heb er zelfs 4 nieuwe smallere banden op moeten leggen, anders raakten ze de kasten.

Zou ze lekker eerst passen die van paps voordat je een setje koopt.

Succes :thumb

@Rickskes wrote:Klopt maar spap wilt da niet.. dus moet het helaas op deze manier

Aj dat is wel jammer dan, lik zou proberen pa te overtuigen, zal toch wel een keer een uurtje zijn dat hij de omega niet nodig heeft ;)

@sander2.5v6 wrote:Mja astra heeft origineel et 49 net als de vectra b (dacht ik toch), deze velgen hebben dan weer et 39. Zal net wel of net niet gaan!

Ik heb zelf ook velgen van et 39 17 inch onder mijn vectra b en dat past eigelijk maar net op de milimeter. Ik heb er zelfs 4 nieuwe smallere banden op moeten leggen, anders raakten ze de kasten.

Zou ze lekker eerst passen die van paps voordat je een setje koopt.

Succes :thumb

Vanwege deze reden zou ik dus ook graag passen, als je pa je toelaat

(aanbieden het gras te maaien of ander klusje helpt niet??) :jerry :jerry

grts Corsaliefhebber king:

Staat idd mooi, maar pesoonlijk zou ik voor de OPC2 velgen gaan... die staan er sowieso goed op en origineel :thumb

Terug
Naar boven