• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

pics dakspoiler

greg

Post weinig
Hè hè.......de auto is dan eindelijk terug van de spuiter.!!!:thumbup

Roestplekken (nieuwe stukken ingelast) bij de achterdeurvergrendeling zijn herteld en opnieuw gespoten , rondom de achterruitensproeier roest verwijderdt en opnieuw gespoten en tevens rondom de rubberen doorvoer van achterklep roestverwijdert en opnieuw gespoten.

Ennnn...last but not least!!!!!! de dakspoiler laten spuiten en monteren. Hier een oude foto van de vec zonder dakspoiler.

P1040234verkleind.jpg

Hier het resultaat met dakspoiler.:wub

P1050254verkleind.jpg

P1050253verkleind.jpg

P1050255verkleind.jpg

zodra ik de achterklep open raakt ie op het laatst een klein beetje de antenne, maar dit levert geen problemen op.

origineel gepost door greg

zodra ik de achterklep open raakt ie op het laatst een klein beetje de antenne, maar dit levert geen problemen op.

Doet die van mij ook, ontwerp foutje van Irmscher gok ik :)

Je kunt ook nog zo'n "gepimpte" antenne kopen, die zijn korter en raken dan dus niet....

origineel gepost door ahrend

Supergaaf,nog wel ff je avater aanpassu :P ps, isie org. of imisasie

De vraagstelling zegt al genoeg, maar tis een goede imitatie ;)

Terug
Naar boven