• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Piepend geluid bij rechts sturen met 80 km/u

@herrflick wrote:Ja tnx voor je aanbod jeroen. Maar wacht eerst ff opel deinum af. hoop niet dat t ernstig is ofzo.. :vertag :thumb

Hey, ja is ook goed, mocht je je bedenken, stuur maar bericht!! :thumb

Groeten Jeroen :thumbup

@Dikkeminne wrote:@jeroen.

leuk man bourguignon, staan altijd vette wagens. is alleen wel voor mensen met een dikke portemonnaie. geloof als je vw rijdt je qua uurloon 10 euri goedkoper uit bent dan als je audi rijdt. terwijl het allemaal in dezelfde garage plaatsvindt. is het nog steeds zo dat audi monteurs rode overalls aan hebben en vw monteurs blauwe. vind het een bizar systeem voor 1 garage.

ben er nog een keer geweest voor een zwarte import zafira opc. onderhoud was echter onbekend en ding rookte enorm. toch maar niet gedaan.

ik kom regelmatig in liwwadden :). doe soms onderhoud bij daniel verhaag. misschien spot ik je een keer, wat rijd jezelf??

Hey, ja audi monteurs nog steeds rode overalls en vw blauwe, maar audi heeft nu een speciaal pand.

ik rijd zelf opel astra g, een vreemde kleur blauw (z20h), hatchback 3 deurs, zitten wolfrace 16" multispaaks onder.

Groeten Jeroen

Na bij de garage te zijn geweest blijkt het toch om de anker / beschermplaat achter de remschijf te zijn. Als ie de volgende keer weer begint te piepen buig ik em zelf wel flink naar buiten toe. Gelukkig geen ernstig probleem aan de auto. Hij is eigenlijk gewoon in nieuwstaat. :thumb

@herrflick wrote:Ja tnx voor je aanbod jeroen. Maar wacht eerst ff opel deinum af. hoop niet dat t ernstig is ofzo.. :vertag :thumb

Hey, ja is ook goed, mocht je je bedenken, stuur maar bericht!! :thumb

Groeten Jeroen :thumbup

Zit er niks in de weg wat die plaat uiteindelijk weer tegen de schijf duwt dan? Hij is al een keer verbogen begreep ik.

Na bij de garage te zijn geweest blijkt het toch om de anker / beschermplaat achter de remschijf te zijn. Als ie de volgende keer weer begint te piepen buig ik em zelf wel flink naar buiten toe. Gelukkig geen ernstig probleem aan de auto. Hij is eigenlijk gewoon in nieuwstaat. :thumb

@joop1970 wrote:Zit er niks in de weg wat die plaat uiteindelijk weer tegen de schijf duwt dan? Hij is al een keer verbogen begreep ik.

Zou niet weten wat er in de weg moet zitten... Ja die plaat heeft de opel monteur al een keer eerder omgebogen. tot nu toe heeft het geholpen, maar zou idd kunnen dat er iets is wat het terug drukt... king:

Zit er niks in de weg wat die plaat uiteindelijk weer tegen de schijf duwt dan? Hij is al een keer verbogen begreep ik.

@joop1970 wrote:Zit er niks in de weg wat die plaat uiteindelijk weer tegen de schijf duwt dan? Hij is al een keer verbogen begreep ik.

Zou niet weten wat er in de weg moet zitten... Ja die plaat heeft de opel monteur al een keer eerder omgebogen. tot nu toe heeft het geholpen, maar zou idd kunnen dat er iets is wat het terug drukt... king:

@jeroenmarees wrote:mocht het weer mis zijn :D , roep je maar, dan toch es ff verder kijken!! :thumb

groeten jeroen

jaa inderdaad! komt goed. dan laat ik t je wel ff weten via pm. :thumb

@jeroenmarees wrote:mocht het weer mis zijn :D , roep je maar, dan toch es ff verder kijken!! :thumb

groeten jeroen

jaa inderdaad! komt goed. dan laat ik t je wel ff weten via pm. :thumb

Terug
Naar boven