• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Pinstriping iemand?

1125844345_5_slDr.jpg

Diezelfde foto heeft een klasgenoot van me ook op zn hyves.......Volgens mij heeft hij die ook gemaakt? (die foto)

Die jongen heeft van een Buick een motorkap en achterklep laten pinstripen. Machtig mooi, maar waar die dat gedaan heeft?

zn hyves is wel open. C. Aaldijk.....

Heel veel amerikaanse bakken op zn hyves.

Diezelfde foto heeft een klasgenoot van me ook op zn hyves.......Volgens mij heeft hij die ook gemaakt? (die foto)

Die jongen heeft van een Buick een motorkap en achterklep laten pinstripen. Machtig mooi, maar waar die dat gedaan heeft?

zn hyves is wel open. C. Aaldijk.....

Heel veel amerikaanse bakken op zn hyves.

deze foto heeft hij in eindhoven gemaakt op de maandelijkse meeting daar.

denk dat je hier wel een streepje ken late zette

heb bij hem al vaker spullen besteld. en volgens ikke zet hij ook streepjes

deze foto heeft hij in eindhoven gemaakt op de maandelijkse meeting daar.

denk dat je hier wel een streepje ken late zette

heb bij hem al vaker spullen besteld. en volgens ikke zet hij ook streepjes

google maar eens inca stienen op zijn hyves kun je met hem afspreken hij woont in ospel dichtbij zat dacht ik en hij is cheap en GOED!!!!

google maar eens inca stienen op zijn hyves kun je met hem afspreken hij woont in ospel dichtbij zat dacht ik en hij is cheap en GOED!!!!

graag gedaan heeft in het verleden ooi een tank van mijn vorige motor gedaan supergaaf gelukt enbetaalbaar was iets van 50 euro kwijt maar zeg hem maar dat die lange van weert met die kadettc je stuurt komt alles goed

graag gedaan heeft in het verleden ooi een tank van mijn vorige motor gedaan supergaaf gelukt enbetaalbaar was iets van 50 euro kwijt maar zeg hem maar dat die lange van weert met die kadettc je stuurt komt alles goed

origineel gepost door black champion

nou airbrush en pinstriping is anders wel heel iets anders

dat weet ik, de man van dat bedrijf is een hele artistieke man en is daar ook mee bekend..

Ene ik reageerde er ook eigenlijk mee na aanleiding van deze zin in je begin post: ''ook een goede airbrusher mag zich melden! '' :P

Maargoed, tis sowieso niet echt bij jou in de buurt :jerry

origineel gepost door black champion

nou airbrush en pinstriping is anders wel heel iets anders

dat weet ik, de man van dat bedrijf is een hele artistieke man en is daar ook mee bekend..

Ene ik reageerde er ook eigenlijk mee na aanleiding van deze zin in je begin post: ''ook een goede airbrusher mag zich melden! '' :P

Maargoed, tis sowieso niet echt bij jou in de buurt :jerry

Terug
Naar boven