• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

pioneer deh p825r DE RADIO DOET WEER MEE!!!!dus post kan dic

RonaldH

Woont hier bijna
car audio dealers kunnen dit leveren,zij kunnen dit bestellen bij de onderdelen verkoop van pioneer.

wellicht hebben ze dit op voorraad.

wel de oude meenemen,er zijn meerdere soorten leverbaar!!!!

de prijzen varieren van 15 euro tot 40 euro

wat voor kabel is dat dan?

en waar zorgt die voor dan?

ik heb nog een paar pioneers liggen mischien heb ik nog wel zon kabel,wat voor problemen heb je met deze kabel dan?

hoor of zie het wel een maffe bertje:cool:

Als het een vaste connectie moet zijn zou je ook een stukje flatcable (van bv. een floppydrive) kunnen solderen.

oh ja stom:vertag

heb voor paar jaar trug ook x radio gekocht die had hetzelfde probleem een radio maker had er nieuwe in gezet ,teminste dat zij mijn kennis waar ik hem van had gekocht!!

dus weer heen gebracht,en toen zij die man wil niet meer klaar die gaan heel vaak stuk,of hij had geen zin in de reperatie:hmmz

hoop voor je dat je hem klaarkrijgt,heb je het zelf nog niet geprobeerd,om hem te fixen

Solderen is een kunst, heb jaren lang voor reparaties met SMD electronica gewerkt en weet ondertussen wel hoe priegelwerk te solderen. :P

Juist niet !

Een (te) dunne punt soldeerd niet snel en sta je het werk en het onderdeel onnodig lang te verhitten. Met een beetje dikke punt is het een kwestie van aantippen zonder dat het echt heet wordt.

origineel gepost door bordeaux beauty

JES ik heb toch zelf pioneer maar benaderd, blijkt dat ze er nog zat op voorraad hebben.

Dus die maffe pioneer dealerd heeft mij gewoon een oor aangenaaid dacht natuurlijk een nieuw toestel aan mij te verkopen.

ging hem alleen niet lukken.

woensdag speelt hij weer in mijn gsi.

wie levert jou dat kabeltje nu dan ??

op zich is dat raar,pioneer heeft zn dealers in het hele land,pioneer heeft zelfs een reparateur waar ook de garantiereparaties heen gaan.

en dan leveren ze zelf een flatcable,dan vraag ik me af tegen welke prijs:hmmz

dat is hetzelfde als dat je bij PON een onderdeel voor je Volkswagen koopt i.p.v. bij een VW dealer.

maar goed jij bent geholpen,daar gaat het om.

Terug
Naar boven