• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

pk`s gsi ?

Corsa_Gsi dit is typisch weer zo'n gevalletje die hier lekker komt stoken. Stoer achter het toetsenbord :thumbdown

weljaaa..Tommy gooi nog ff wat water op het vuur hahahahaha

je hebt je huiswerk goed gedaan hoor :thumb

knap van je ..copieren en plakken..dat kan ik zelfs nog niet eens :vertag

Het gaat hier vast om mijn Corsa (wellez) of niet ?

Dat is een Opel Corsa B GSI met een x16xe motor uit 1997, die hier te koop staat op het Opel-Forum :D

Als er mensen zijn die het niet geloven, deze auto heeft nog gewoon 106 Pk, en in het papier werk van deze auto staat dat de topsnelheid (als ik het goed heb) 192 of 195 km per uur is. Dit klopt ook niet :P

@axel wrote:Corsa_Gsi dit is typisch weer zo'n gevalletje die hier lekker komt stoken. Stoer achter het toetsenbord :thumbdown

Helemaal mee eens :jerry

Corsa_Gsi dit is typisch weer zo'n gevalletje die hier lekker komt stoken. Stoer achter het toetsenbord :thumbdown

Een gsi met 26 pk verlies haalt zijn topsnelheid nooit meer. Kan je nog zoveel opels gereden hebben en lekker iedereen afzeiken hier (die volgens mij gezien wat ze doen, genoeg ervaring met auto's hebben) maar dat is gel*l

Zoals eerder gezegd, een goed onderhouden auto zal weinig inleveren.

Volgens moet Wallie Ballie is leren om een discussie te gaan voeren.

weljaaa..Tommy gooi nog ff wat water op het vuur hahahahaha

@waltwalt500 wrote:weljaaa..Tommy gooi nog ff wat water op het vuur hahahahaha

Gooi geen water op het vuur ;) .

Geef alleen even de feiten over jou pk "beesten".

Ow en als je toch zeuren over typfouten...het kopiëren niet copieren.

@axel wrote:Corsa_Gsi dit is typisch weer zo'n gevalletje die hier lekker komt stoken. Stoer achter het toetsenbord :thumbdown

Helemaal mee eens :jerry

Een gsi met 26 pk verlies haalt zijn topsnelheid nooit meer. Kan je nog zoveel opels gereden hebben en lekker iedereen afzeiken hier (die volgens mij gezien wat ze doen, genoeg ervaring met auto's hebben) maar dat is gel*l

Zoals eerder gezegd, een goed onderhouden auto zal weinig inleveren.

Volgens moet Wallie Ballie is leren om een discussie te gaan voeren.

Wat? Stoken of stoer doen Tommy666.

Corsa _Gsi moet niet op zo'n iemand reageren, zonde van zijn moeite!

@waltwalt500 wrote:weljaaa..Tommy gooi nog ff wat water op het vuur hahahahaha

Gooi geen water op het vuur ;) .

Geef alleen even de feiten over jou pk "beesten".

Ow en als je toch zeuren over typfouten...het kopiëren niet copieren.

Ik vind dit wel grappig, iemand die denkt dat ie verstand van autos heeft omdat die er in veel gereden heeft met veel pk's. Nou 1 iedere auto zal op den duur vermogen verliezen. Maar dit heeft niets temaken met de leeftijd van de auto. Maar vooral van het gebruik en onderhoud en hiermee bedoel ik natuurlijk hoe er in word gereden.

Afgeragd zal die pk's verliezen. Maar onder de 100.000 km zal dat niet zo heel veel zijn. daarboven zal het sneller afnemen als men de auto afragd.

Er zullen heel wat goed onderhouden gsi zijn die net zoveel pktjes hebben als nieuw of in sommige gevallen zelfs meer. Het is dat ik geen moderator ben maar wat mij betrefd mag die Wallie van het forum worden verwijderd. Wat mij betreft is de eerste post die die gedaan heeft al teveel.

Inderdaad veel kan men gewoon vinden via google. men vraagt het dus hier omdat men niet begrijpt wat hij vind of mischien meer info wil..

Wat? Stoken of stoer doen Tommy666.

Corsa _Gsi moet niet op zo'n iemand reageren, zonde van zijn moeite!

Ik vind dit wel grappig, iemand die denkt dat ie verstand van autos heeft omdat die er in veel gereden heeft met veel pk's. Nou 1 iedere auto zal op den duur vermogen verliezen. Maar dit heeft niets temaken met de leeftijd van de auto. Maar vooral van het gebruik en onderhoud en hiermee bedoel ik natuurlijk hoe er in word gereden.

Afgeragd zal die pk's verliezen. Maar onder de 100.000 km zal dat niet zo heel veel zijn. daarboven zal het sneller afnemen als men de auto afragd.

Er zullen heel wat goed onderhouden gsi zijn die net zoveel pktjes hebben als nieuw of in sommige gevallen zelfs meer. Het is dat ik geen moderator ben maar wat mij betrefd mag die Wallie van het forum worden verwijderd. Wat mij betreft is de eerste post die die gedaan heeft al teveel.

Inderdaad veel kan men gewoon vinden via google. men vraagt het dus hier omdat men niet begrijpt wat hij vind of mischien meer info wil..

Terug
Naar boven