• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

pk`s gsi ?

@waltwalt500 wrote:wat een homo's hier allemaal zeg!..niet te geloven!!

corsaboy(klinkt als een flikkernaam) jij bent toch wel de ergste.. :puke

echt niet te geloven die gasten hier op de site :puke met hun budget corsagevalletjes :jerry

@Wim..van jou had ik toch wel wat meer verwacht..bahbah :puke

HAHAHAHAHA zie je wel dat je een sneu figuur bent en blijft

als je niet weet tegen wie je het hebt of waar je het over hebt zeg dan niks

want de mannen die je nu hier loopt af te kraken en te beledigen hebben waarschijnlijk 10x zoveel ervaring en know how dan jij!!

Je kunt hem wel verwijderen maar dan maakt hij gewoon een nieuwe gebruikersnaam aan.

Dit is volgens mij iemand die op ruzie maken kickt, als je zijn oude berichten leest probeert hij het steeds uit te lokken.

Hij zal thuis wel niks mogen :D

@wimv6; dat is toevallig, de eerste keer dat mn astra op de rollenbank ging had die ook 170pk (125kw voor walt) moeten hebben,

het bleek echter dat hij na 6 jaar 185pk had (136kw) toen laten chippen naar 235pk (173kw)

ondertussen heeft hij nieuwe olie, bougies en silicone slangen gekregen dus hoe ouder mn auto wordt hoe meer PK hij krijgt.

wat wil ik hier mee zeggen en om ff on-topic te blijven,

heeft de Corsa GSI optijd zijn beurtjes gehad dan heeft hij misschien wel meer dan 106pk,

@waltwalt500 wrote:wat een homo's hier allemaal zeg!..niet te geloven!!

corsaboy(klinkt als een flikkernaam) jij bent toch wel de ergste.. :puke

echt niet te geloven die gasten hier op de site :puke met hun budget corsagevalletjes :jerry

@Wim..van jou had ik toch wel wat meer verwacht..bahbah :puke

HAHAHAHAHA zie je wel dat je een sneu figuur bent en blijft

als je niet weet tegen wie je het hebt of waar je het over hebt zeg dan niks

want de mannen die je nu hier loopt af te kraken en te beledigen hebben waarschijnlijk 10x zoveel ervaring en know how dan jij!!

heerlijk, ik trek nog een pilsje open....

Mijn vrouw zegt net, ik dacht al dat er iets niet klopt. Onze wallie wallie weet dat ik op mannen val maar ik zelfs nog niet.... Wel apart. Die gast is helderziend....

Kun je mij ook wat van je gave meedoen.

Lol

Kan een mod de topic titel aanpassen Haha.

Gaan we ook niet zoveel off topic.

Graag wil ik van deze gelegenheid gebruik maken dat alle opmerkingen over homo's die in een kwaad daglicht worden gesteld hierin te "pleuren"

(hier stond een figuurlijke prullenbak foto)

Dan zijn we nu aan het einde van deze plec......uh, topic gekomen.

Prettige dag nog, Rik ;)

heerlijk, ik trek nog een pilsje open....

Mijn vrouw zegt net, ik dacht al dat er iets niet klopt. Onze wallie wallie weet dat ik op mannen val maar ik zelfs nog niet.... Wel apart. Die gast is helderziend....

Kun je mij ook wat van je gave meedoen.

Lol

Kan een mod de topic titel aanpassen Haha.

Gaan we ook niet zoveel off topic.

Graag wil ik van deze gelegenheid gebruik maken dat alle opmerkingen over homo's die in een kwaad daglicht worden gesteld hierin te "pleuren"

(hier stond een figuurlijke prullenbak foto)

Dan zijn we nu aan het einde van deze plec......uh, topic gekomen.

Prettige dag nog, Rik ;)

ik was niet goed bezig..dus daarom gemeend sorrie voor diegene die ik gekwetst heb en waarbij ik teveel over de scheef ging.

wat iedereen ook doet met mijn sorrie..het zal niet meer gebeuren wat er gebeurd is.

Bastiaan

Ps dank je mr.F

ik was niet goed bezig..dus daarom gemeend sorrie voor diegene die ik gekwetst heb en waarbij ik teveel over de scheef ging.

wat iedereen ook doet met mijn sorrie..het zal niet meer gebeuren wat er gebeurd is.

Bastiaan

Ps dank je mr.F

@wellez wrote:oke corsa_gsi.

alvast bedankt voor de tips

weet jij ook iets van prijzen ?:Phoeveel me dat kost?:d

Prijzen staan op www.dbilas.de, een email naar hun doet er even over, maar doet wonderen.

Je kan het ook door hun laten uitvoeren.

Terug
Naar boven