• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

plaatwerk te koop op MP

Als je er naar op zoek bent,ben je blij dat het wordt aangeboden.

En de prijs tja 20 jaar geleden was alles goedkoper

Mja valt me laatste tyd op forum wel op dat vooral handelaren ander mans prijzen te duur vinden

Idd paul je bent zelf ook niet de goedkoopste Geeft niet hoor je heb ook mooi spul en soms zeldzaam

Maar kan er wel meer noemen vind gewoon jammer

Tis heel simpel verkoper bepaald gewoon de prijs

En de koper bepaald of het hem het waardt is

Zo simpel is het

Mja valt me laatste tyd op forum wel op dat vooral handelaren ander mans prijzen te duur vinden

Idd paul je bent zelf ook niet de goedkoopste Geeft niet hoor je heb ook mooi spul en soms zeldzaam

Maar kan er wel meer noemen vind gewoon jammer

Tis heel simpel verkoper bepaald gewoon de prijs

En de koper bepaald of het hem het waardt is

Zo simpel is het

@paulgijssen wrote:verkoopt bijna niets, alleen verzekering werk

+ veel wat hij aanbied heeft hij niet eens.

vb a-paneel kadett voor 499, zou geweldig zijn deze prijs maar lukt nog niet echt

voorfront ascona B diesel voor 920, lukt mij echt niet !!!

Kijk maar eens op de Engelse sites die kopen wel bij dr.manta, en zijn heel blij.

Voorfront Ascona b diesel voor € 920,- dan is de Manta-a voorfront voor € 1250,- zo gek nog niet.

Vergeet niet dat de Manta-a gemaakt is van 1970 tot 1975, we leven nu in 2011.

En dat nieuw origineel Opel Manta-a plaatwerk steeds schaarser word en elk jaar meer.

En dat houd in dat het ook duurder word, en sommigen moeten hun prijzen uit 1979 maar eens uit hun hoofd zetten, want Dat komt nooit meer terug.

:jerry

@paulgijssen wrote:verkoopt bijna niets, alleen verzekering werk

+ veel wat hij aanbied heeft hij niet eens.

vb a-paneel kadett voor 499, zou geweldig zijn deze prijs maar lukt nog niet echt

voorfront ascona B diesel voor 920, lukt mij echt niet !!!

Kijk maar eens op de Engelse sites die kopen wel bij dr.manta, en zijn heel blij.

Voorfront Ascona b diesel voor € 920,- dan is de Manta-a voorfront voor € 1250,- zo gek nog niet.

Vergeet niet dat de Manta-a gemaakt is van 1970 tot 1975, we leven nu in 2011.

En dat nieuw origineel Opel Manta-a plaatwerk steeds schaarser word en elk jaar meer.

En dat houd in dat het ook duurder word, en sommigen moeten hun prijzen uit 1979 maar eens uit hun hoofd zetten, want Dat komt nooit meer terug.

@paulgijssen wrote:lijkt mij beetje prijzig maar is zit niet zo meer in manta A

http://link.marktplaats.nl/473879470" onclick="window.open(this.href);return false;

Yes indeed Paul je geeft het zelf al aan dat het kwa prijs wel goed zit.

En nee ben geen vertegenwoordiger van Popke. ;)

Als je op de hoogte bent dan weet je de prijzen wel als Manta-a liefhebber.

@paulgijssen wrote:lijkt mij beetje prijzig maar is zit niet zo meer in manta A

http://link.marktplaats.nl/473879470" onclick="window.open(this.href);return false;

Yes indeed Paul je geeft het zelf al aan dat het kwa prijs wel goed zit.

En nee ben geen vertegenwoordiger van Popke. ;)

Als je op de hoogte bent dan weet je de prijzen wel als Manta-a liefhebber.

als jij het te duur vind is niet erg.

het is, net wat eddepet zegt, de koper bepaalt of hij het er voor wilt betalen. te duur, of niet te duur.

als jij het te duur vind is niet erg.

het is, net wat eddepet zegt, de koper bepaalt of hij het er voor wilt betalen. te duur, of niet te duur.

Omdat deze topic goed gevolgd word nog ff dit is wel -offtopic

Het kost veel maar het is niet te duur.

Beter te duur dan niet te krijgen.

;)

Omdat deze topic goed gevolgd word nog ff dit is wel -offtopic

Het kost veel maar het is niet te duur.

Beter te duur dan niet te krijgen.

;)

De markt (dus vraag en dan pas aanbod) bepaald de prijs en niet ouderdom van het spul, probeer maar een een voorschern van een rekord A of B te verkopen.

Volgens mij is de vraag naar manta en ascona a plaatwerk in vergelijking tot een jaar of 5 geleden nu beduidend minder, dit zal dus zijn weerslag krijgen op de verkoopprijs.

Zelfde merk ik ook bij rekord C / commodore A en rekord D / commdore B.

Vraag is duidelijk minder als een aantal jaren geleden, ik persoonlijk koop ook geen plaatwerk meer in van bovenstaande types.

De markt (dus vraag en dan pas aanbod) bepaald de prijs en niet ouderdom van het spul, probeer maar een een voorschern van een rekord A of B te verkopen.

Volgens mij is de vraag naar manta en ascona a plaatwerk in vergelijking tot een jaar of 5 geleden nu beduidend minder, dit zal dus zijn weerslag krijgen op de verkoopprijs.

Zelfde merk ik ook bij rekord C / commodore A en rekord D / commdore B.

Vraag is duidelijk minder als een aantal jaren geleden, ik persoonlijk koop ook geen plaatwerk meer in van bovenstaande types.

Goed idee om dit topic te starten. ;)

Nieuw plaatwerk verkopen aan den Hollander is een tweede...................................

Hij of zij is zuinig en soms niet zo`n beetje ook. Kijkt eerst of er een alternatief is bv een sloop Manta............

Hij of zij koopt ook nooit op voorraad. Wanneer je voor een x aantal jaren Manta gaat rijden dan zorg je er voor dat je bepaalde zeldzame delen op den plank hebt liggen.

Regeren is vooruit zien. ;)

:jerry :jerry :jerry :jerry

Terug
Naar boven