• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Plaatwerker met engels wiel gezocht

Daar heb ik niet over nagedacht :P

Als dat in exact dezelfde kleur als de auto kan, dan is dat aardig.. Als het al anders gekleurd is, zie ik er geen heil in..

Ik denk dat dit met een rollenwals ook wel te maken is. De meeste metaalbedrijven hebben wel een rollenwals staan. Als er maar iets kromming inzit, zou het voldoende moeten zijn, zou ik denken.

Gewoon even bij bedrijven navragen vanwege je kleur en of dat in folie te leveren is. Voordeel is wel als je het niet meer wil je gewoon de folie eraf kan trekken.

Dat is tenminste een fatsoenlijk idee....Folie!

Je ramen achter zitten geplakt he......er ff uit halen en een metalen plaat er in zetten is ook weer eventjes werk.

Dan ging ik liever een stuk folie op kleur laten maken.

2 ruitjes heb ik geregeld (reeds besteld), dus zou niet erg zijn als deze 'verknald' worden..

Metalen plaat liet ik dan van de 2 nieuwe ruiten maken, zodat het omzetten 'ff snel' gedaan kan worden..

Hou er wel rekening mee dat zo een enkele plaat kan gaan resoneren als die in de auto zit. Is te verhelpen met een versteviging maar die zie je natuurlijk weer aan de binnenkant van de auto. Ook weer niet mooi om dat te zien.

cr washprimer erover en kleur erover. net alsof t gewoon plaatwerk is. gewone primer houd niet op glas. groeten.

Kheb een raampje bij een maat van me opgehaald..

Daar heb ik kunstofprimer overheen gezet, en daarna kleur.. En wat denk je; het zit gehecht als de neten.. :P

Natuurlijk is een echte primer en 2k lak een stuk steviger en beter, maar dit geeft al wel het gewenste resultaat, dus hier ga ik het voorlopig maar mee doen :)

Terug
Naar boven