• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

plas water op de dorpel.

@pixels66 wrote:Nee, dan zal heel het paneel eraf moeten, maar dat is niet zoveel werk. Even wegbuigen gaat hem niet worden.

Bestel eerst even 3 pinnetjes voor het tweeterkapje, en 4 of 5 pinnen voor het deurpaneel. Dit van het tweeter kapje zullen zowieso kapotgaan of lam worden, bij het deurpaneel blijven ze soms heel, maar dan kom je niet voor verrassingen te staan. Kosten 30 cent per stuk..

jammer... :hmmz

wel bedankt voor je reactie (& tip om op voorhand alvast die pinnetjes te halen)

Nog voorkeur voor kit ? of voldoet elke schilderskit - sanitairkit ?

zondag 'even' de binnenbekleding los gehaald..

speaker los gehaald, toen een mooi cirkeltje sanitair kit aangebracht op de deur, speaker er weer opgedrukt aan aangedraaid. daarna nog rondom een kitrand aangebracht.. niet de mooiste oplossing, maar de dorpel was vanochtend wel droog. ;)

Astra g ? misschien komt het door de speaker ringen... ik heb er ook last van door die speaker ringen sluit de deur paneel op een of andere manier niet origineel meer... denk dat ik ook maar eens gaat rommelen met silicone kit haha ff flink afbarend kitten ^^

viewtopic.php?f=5&t=179584

k zie nu pas dit topic.

Echter heb ik vanmiddag zelf een topic aangemaakt met foto's erbij.

Zie de link bovenaan mijn reply. Zou er iemand aub eens willen kijken? Boxen afkitten blijkt niet voldoende :(

heeft er iemand mss foto's gemaakt van hoe dit probleem op te lossen :)

dat zou iets gemakkelijker zijn

ik heb hier namelijk na 2 jaar terug last van bij men wagen.

ondertss zijn de plastieken doeken die onder de bkleding zitten afgekit

en andere boxen gestoken met dynamat

Terug
Naar boven