• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

plastidip ervaringen

cano666

Post weleens wat
wie heeft er wel eens plastidip gebruikt ?

zo ja waar, hoe en ben je er tevreden over ?

laat het snel los ?

cano666

Ik heb 2 busjes zwart en de glossifier staan, zodra het beter weer is ga ik de meeste chroom delen op de vec spuiten.

Ik hoor alleen maar positieve reacties over plastidip.

Zijn meer op het forum die het gebruikt hebben en erg tevreden waren.

Heb je het kanaal van fonzy van dip your car op youtube al bekeken?

yep ik heb heel veel gezien op youtube waar heb jij het gekocht ? en hoe duur ik wil ook een stukje proberen bij halfords zijn ze 20 euro

heb je het ook al gebruikt zo ja waar en heb je foto's

& weet iemand misschien hoeveel thinner je moet bij gooien bij 1 gallon (3,8l ofzo)

cano666

Ik heb mijn oude velgjes gedipt vorig jaar. 1 spuitbus per velg, en dan heb je dit resultaat:

scaled.php

heb het op me velgen zitten, zon jaar geleden gedaan.

alleen 1 velg alweer eraf gehaald omdat het los liet, maar dat was wel me eigen stomme fout... niet goed schoongemaakt.

d10d3df0.jpg

dc6df063.jpg

fab9bbaf.jpg

8a3f98eb.jpg

bd9818d6.jpg

00db8831.jpg

414dea91.jpg

zitten ook vieze foto's bij.

ik zou het trouwens niet nog een keer doen, ik ga volgende keer gewoon me velgen aanpakken en echt zwart (laten) spuiten.

het is wel leuk spul om mee aan te poten.

@gerben rsv wrote:@ Dion waarom (laten) spuiten als er een setje te koop staat? :angel

welk setje bedoel je?

daarnaast wil ik eerst me 18" penta's aanpakken voor ik aan me turbo velgen begin ;)

@dion87 wrote:@gerben rsv wrote:@ Dion waarom (laten) spuiten als er een setje te koop staat? :angel

welk setje bedoel je?

daarnaast wil ik eerst me 18" penta's aanpakken voor ik aan me turbo velgen begin ;)

Deze buysell/single_ad.php?ad_id=4422 :thumb

@gerben rsv wrote:@dion87 wrote:@gerben rsv wrote:@ Dion waarom (laten) spuiten als er een setje te koop staat? :angel

welk setje bedoel je?

Deze buysell/single_ad.php?ad_id=4422 :thumb

ziet er goed uit, maar ik wil ze niet zo glanzend hebben. wil beetje zon satijn effect.

en ik vind 550 euro voor een setje turbo velgen iets te overdreven, en al helemaal als ik al zo'n setje heb

maar thanks anyway

wow gaaf man ziet er echt leuk uit!

is het ook te doen op de auto zelf bijv dak zwart en dan eem glossifier ofzo zodat het glanzend word ?

@cano666 wrote:wow gaaf man ziet er echt leuk uit!

is het ook te doen op de auto zelf bijv dak zwart en dan eem glossifier ofzo zodat het glanzend word ?

denk dat je het dan net zo goed kan wrappen..

zoiezo lastig te krijgen, ik ben al een tijd opzoek naar een gallon of 2 Fire belly orange.

:wub

_D200305bb.jpg

alles in nl is of uitverkocht of Fucking overpriced. en dipyourcar.com verstuurd niet naar nl :(

Terug
Naar boven