• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ploffen uitlaat

ploffen uit de uitlaat lijkt me eerder een onstekings probleem ,je zou nieuwe bougies kunnen proberen.

nou zeer druk geen tijd gehad voor doktor te spelen, vandaag de compressie gemeten ,bij koude motor

cil 1-2-4 8 bar cil 3 - 4 bar en bij motor even warm laten lopen alleen cil 3 na gemeten blijft op 4 bar ook de nokkenas ziet er goed uit ,geen vlakke of opstaande randen te zien .....tja denk dat het blokje aan het slijten is ,, geen zin om weer het blok open te maken ,en weer denk ik 800 a 1000 euro te gaan neerleggen ....jammer dus verkoop ik de astra maar -(((

Huh :wtf Je geeft wel snel op

voor een paar honderd kun je zo'n blokje uitzoeken op iedere sloop

met lage km stand ;)

@trashmetal wrote:Huh :wtf Je geeft wel snel op

voor een paar honderd kun je zo'n blokje uitzoeken op iedere sloop

met lage km stand ;)

Hallo weer allemaal :wors heb ik ook aan zitten te denken ,om een blok van de sloop te halen ,

maar wat heb je dan misschien weer 1 met lekke koppakking ,, ,, en dan natuurlijk het over bouwen . moet je wel de spullen er voor hebben . :cry :cry auto rijd gewoon alsof er niets aan de hand is ,door meer toeren merk je er niet veel van alleen als ik moet stoppen dan loopt de motor wat minder , vindt het wel wat raar , na dat ik die injectie zooi in de tank had gegooid (was toen bij de eerste keer ook al aan het ploffen maar dan bij de 2000 toeren) reed de auto zeker 4000 km goed , en nu ineens dit ...wel verbruikt het motortje ook veel olie . misschien dat er een veer vast verkoolt zit , :hmmz maar goed heb nog tot december a.p.k. dus kan nog wel ff . hoop alleen niet dat het erger wordt . zie wel . :agent

Roland

Terug
Naar boven