• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Pls Daytona 14 inch Refurb** KLAAR EN TE KOOP!

Zeker zeker...

Ben er alleen nog niet mee verder gegaan.

Ik wil de boel laten stralen bij Glenn op het werk. Parel stralen doen ze daar.

Maar weet niet zeker of het verstandig is om de randen ook te laten stralen.......

Zeker zeker...

Ben er alleen nog niet mee verder gegaan.

Ik wil de boel laten stralen bij Glenn op het werk. Parel stralen doen ze daar.

Maar weet niet zeker of het verstandig is om de randen ook te laten stralen.......

Velgen worden gepolijst @ JPS Heerde...

Ga er zelf geen uren meer in steken.

Op een velg ben ik een dag bezig...die tijd heb ik zo niet meer.

Velgen worden gepolijst @ JPS Heerde...

Ga er zelf geen uren meer in steken.

Op een velg ben ik een dag bezig...die tijd heb ik zo niet meer.

kutwerk is dat he :P heb het laatst ook bij mijn ATS jes gedaan, ook ong 4-5 uur per velg bezig geweest, wordt je echt naar van :P

kutwerk is dat he :P heb het laatst ook bij mijn ATS jes gedaan, ook ong 4-5 uur per velg bezig geweest, wordt je echt naar van :P

@*Jurgen* wrote:kutwerk is dat he :P heb het laatst ook bij mijn ATS jes gedaan, ook ong 4-5 uur per velg bezig geweest, wordt je echt naar van :P

Ik ken het nadat ik een hele winter had door gereden. Zelfs het 2 wekelijks bij houden vind ik een ramp :cry

Ik heb nog een set witte liggen, ga die op laten knappen incl. een laklaagje op de gepolijste delen, en hoop er dan vanaf te zijn :shock:

@*Jurgen* wrote:kutwerk is dat he :P heb het laatst ook bij mijn ATS jes gedaan, ook ong 4-5 uur per velg bezig geweest, wordt je echt naar van :P

Ik ken het nadat ik een hele winter had door gereden. Zelfs het 2 wekelijks bij houden vind ik een ramp :cry

Ik heb nog een set witte liggen, ga die op laten knappen incl. een laklaagje op de gepolijste delen, en hoop er dan vanaf te zijn :shock:

@2000 wrote:@*Jurgen* wrote:kutwerk is dat he :P heb het laatst ook bij mijn ATS jes gedaan, ook ong 4-5 uur per velg bezig geweest, wordt je echt naar van :P

Ja hier ook, zout en remstof waren er flink ingevreten... Volgende set laat ik ook doen hoor...

@2000 wrote:@*Jurgen* wrote:kutwerk is dat he :P heb het laatst ook bij mijn ATS jes gedaan, ook ong 4-5 uur per velg bezig geweest, wordt je echt naar van :P

Ja hier ook, zout en remstof waren er flink ingevreten... Volgende set laat ik ook doen hoor...

Sneak pic :wub

IMG-20130321-WA0002_zps6c937f14.jpg

Bijna klaar....mag ook wel na een half jaar :angel

Terug
Naar boven