• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Poetsen astra f

@KadAstra-EF wrote:Hey Wybe,

Goed van je om de Record te sparen.

Ik overweeg ook om een pekelbak te kopen met APK tot maart 2013 of ergens in die buuurt.

ga zo door !

PS: welkom hier medeFries :thumb

Rik :D

laat ik dan toevallig eens een mooie pekelbak voor jou hebben staan zeg!

apk tot 31-07-2013, wat wil je nog meer? :P

Hey Wybe,

Ik overweeg ook om een pekelbak te kopen met APK tot maart 2013 of ergens in die buuurt.

ga zo door !

Hey Wybe,

ga zo door !

ik ken het ja.... Evenals Cartec spullen... wat in veel autogarages staat... zou ik ook regelrecht in de prullenbak gooien....

de producten met de schildpad hebben sowieso niet mijn voorkeur. Verder ben ik van mening dat als het goed detail-spul is, dan hadden ze dat 100% zeker bij Carclean.nl in de verkoop... en ik heb het daar nog nooit in de winkel gezien...

ik ken het ja.... Evenals Cartec spullen... wat in veel autogarages staat... zou ik ook regelrecht in de prullenbak gooien....

de producten met de schildpad hebben sowieso niet mijn voorkeur. Verder ben ik van mening dat als het goed detail-spul is, dan hadden ze dat 100% zeker bij Carclean.nl in de verkoop... en ik heb het daar nog nooit in de winkel gezien...

alles met het handje.... respect hoor, dat je dat doet.. maar jammer dat je eigenlijk met al die inspanning niet al te best spul gebruikt.... je hebt minder lang eer van je werk....

alles met het handje.... respect hoor, dat je dat doet.. maar jammer dat je eigenlijk met al die inspanning niet al te best spul gebruikt.... je hebt minder lang eer van je werk....

Oeewwww rode auto's zijn mn favoriet, hoe rozer hoe leuker

Eerst was ik hem met valma wash & shine, goed naspoelen en droog laten worden

met curaltex vb 311 poets ik de verweerde laag er af

daarna spoel ik hem af met een wasborstel en heet water

vervolgens poets ik hem met curaltex lp 312 wat de glans terug brengt en de oneffenheden van de vorige bewerking wegwerkt

Vervolgens napoetsen met rode turtle wax :jerry

En.... alles met het handje :D

Oeewwww rode auto's zijn mn favoriet, hoe rozer hoe leuker

Eerst was ik hem met valma wash & shine, goed naspoelen en droog laten worden

met curaltex vb 311 poets ik de verweerde laag er af

daarna spoel ik hem af met een wasborstel en heet water

vervolgens poets ik hem met curaltex lp 312 wat de glans terug brengt en de oneffenheden van de vorige bewerking wegwerkt

Vervolgens napoetsen met rode turtle wax :jerry

En.... alles met het handje :D

@Juffer1 wrote:Ik zeg ook niet dat er wat mis is met de pullen van commandant maar als je de lak niet beschermd na het polijsten dan wordt de lak op den duur alleen maar slechter en slechter.

Arjan,

laat maar... We kunnen nog zoveel adviezen geven over hoe een auto aan te pakken, maar sommigen doen toch gewoon wat ze zelf willen. Moeten ze ook zeker doen hoor.... maar..... Als ze gewoon eens goed de show-offs lezen die we als voorbeeld posten hier en zich er beter in verdiepen.. dan gaat de commandant en turtle wax heel snel de prullenbak in.....

Overigens, op het eerste oog ziet de astra er weer mooi rood uit.. ben wel heel benieuwd hoe lang het zo blijft en hoe de auto er in de volle zon uit ziet...

@Juffer1 wrote:Ik zeg ook niet dat er wat mis is met de pullen van commandant maar als je de lak niet beschermd na het polijsten dan wordt de lak op den duur alleen maar slechter en slechter.

Arjan,

laat maar... We kunnen nog zoveel adviezen geven over hoe een auto aan te pakken, maar sommigen doen toch gewoon wat ze zelf willen. Moeten ze ook zeker doen hoor.... maar..... Als ze gewoon eens goed de show-offs lezen die we als voorbeeld posten hier en zich er beter in verdiepen.. dan gaat de commandant en turtle wax heel snel de prullenbak in.....

Overigens, op het eerste oog ziet de astra er weer mooi rood uit.. ben wel heel benieuwd hoe lang het zo blijft en hoe de auto er in de volle zon uit ziet...

de astra is inmiddels klaar nieuwe riem en grote beurt.

roest plek op de motorkap bij gewerkt! ;)

en vandaag mijn rijbewijs gehaald! :D

nu nog wachten tot 24 november dan word ik 18 en mag ik alleen de weg op.

gr Wybe.

de astra is inmiddels klaar nieuwe riem en grote beurt.

roest plek op de motorkap bij gewerkt! ;)

en vandaag mijn rijbewijs gehaald! :D

nu nog wachten tot 24 november dan word ik 18 en mag ik alleen de weg op.

gr Wybe.

gefeliciteerd kerel :)

en veel veilige km toegewenst.

volgend jaar komt er een meeting vlak bij hoogeveeen, ken je misschien ook wel ff met 1 van de 2 autos komen, liefst allebei natuurlijk haha

Terug
Naar boven