• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Poloken's Vectra C2 GTS, 1.9 cdti

1: ik zoek een setje oem OPC MOON velgen in 19", mocht er iemand ééntje te koop hebben, let me know. Of een link ofzo waar ik ze kan kopen.

Welke zijn dit?

Groeten Jurgen,

@GTS Vectra wrote:1: ik zoek een setje oem OPC MOON velgen in 19", mocht er iemand ééntje te koop hebben, let me know. Of een link ofzo waar ik ze kan kopen.

Welke zijn dit?

Groeten Jurgen,

Deze
opel-vectra-opc-15-4910041821372056242.jpg

@POLOKEN wrote:Heb een paar vraagjes:

2: 's morgens bij koude start, komt er altijd een rammelend geluid vanuit de motor, precies of er een vliegwiel ofzo efkes los zit want na een tijdje is dat weg. En tis enkel na 1ste start vd dag. Ook komt er edelijk wat rook uit, wat naar de blauwe kant. Is dit normaal bij een diesel? (is mijn eerste diesel, vandaar mijn mss domme vraag :oops: )

Niemand die me er antwoord kan op geven?

Grtz

Rammeltje bij koude start, veel rook :hmmz lastig hoor.

Uitlezen met opcom of Tech2. Als daar niks uit komt dan geen zorgen om gloeikaarsen of injectoren.

Brandstoffilter eens vervangen. Doe ik om de 20 k. Diesels zijn gevoelig voor condens/water in de toevoer.

Een kaduuk vliegwiel kun je testen door bij stilstand in z'n 'vrij' gas te geven en loslaten. Als je bij loslaten dan een opkomende rammel hoort is dat je loszttende dmf.

Groet jraaf

@jraaf wrote:Rammeltje bij koude start, veel rook :hmmz lastig hoor.

Uitlezen met opcom of Tech2. Als daar niks uit komt dan geen zorgen om gloeikaarsen of injectoren.

Brandstoffilter eens vervangen. Doe ik om de 20 k. Diesels zijn gevoelig voor condens/water in de toevoer.

Een kaduuk vliegwiel kun je testen door bij stilstand in z'n 'vrij' gas te geven en loslaten. Als je bij loslaten dan een opkomende rammel hoort is dat je loszttende dmf.

Groet jraaf

Ok thnx Jraaf, zal ik es testen. Kga vrijdag wss zowiezo es naar garage, heb toch jaar garantie.

Tis wel raar dat het enkel bij de 1ste start is, daarna gaat alles vlot en weg.

Grtz Poloken

@Patser wrote:Was bij mij het flex gedeelte wat lek was. Alleen bij de 1e koude start een blauwe walm

Wat is dat, het flex gedeelte?

@POLOKEN wrote:Mss domme vraag maar wat is de onderspoiler op uw voorbumper? Like it.

Die van Leo is volgens mij een opc line 2. Die van mij is een originele opc bumper. Alleen voor de foto shop is de onderkant een andere tint zwart geworden, net als de sideskirts en he chrome van de grill.

Groet jraaf

@jraaf wrote:@POLOKEN wrote:Mss domme vraag maar wat is de onderspoiler op uw voorbumper? Like it.

Die van Leo is volgens mij een opc line 2. Die van mij is een originele opc bumper. Alleen voor de foto shop is de onderkant een andere tint zwart geworden, net als de sideskirts en he chrome van de grill.

Groet jraaf

Ok dank je, ga ik dadelijk is googlen. Tis die van Leo dat ik wel mooi vind. :thumb

Na wat google werk kwam ik deze tuner tegen:

opel_vectra_c_313_l.jpg

Dit zijn toch wel de velgen zoals op mijn gts maar zien er wel geen 17" uit. Zijn deze verkrijgbaar groter?

Grtz

Imi gts,

Kunt ze op ebay.de tot en met 19 inch vinden.

ff zoeken op ' vectra c Felgen' .

Groet jraaf

@jraaf wrote:Imi gts,

Kunt ze op ebay.de tot en met 19 inch vinden.

ff zoeken op ' vectra c Felgen' .

Groet jraaf

Je bedoelde ebay wss? Heb ik net es gedaan en ze er niet tss gevonden hoor. Nu ben ik wel een leek op het vlak van zoeken, dus mocht je een link hebben... :thumb :wors :wors

Grtz Poloken

@jraaf wrote:Dacht ze eens voorbij zien komen :hmmz Maar een snelle zoek geeft mij deze mooie koekies;

http://bit.ly/1ealnVE" onclick="window.open(this.href);return false;

http://bit.ly/1ealCA4" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet jraaf

Zijn toch deze nog niet zoals op mijn link hoor... Kga es mailen naar dat tuning bedrijf om te weten te komen waar ze de velgen vandaan hebben. :thumb

opel_vectra_c_313_l.jpg

Mail gestuurd voor de velgen van deze wagen maar kreeg geen positief nieuws:

Hello,

I'm sorry but we don'y have theses rims, our designer painted them.

Kind regards

Anna

Jammer é, vond ze nogthans echt mooi, zo maatje groter. :(

Tijdje geleden hier. Ondertss nog niet zoveel gedaan maar nu volop ah zoeken naar een velg.

Weten jullie soms of ik een velg met ET45 kan plaatsen op mijn gts? Ik weet dak standaard ET35 heb.

Heb schrik of denk dat ze dan mss zouden kunnen tegen slepen? Of niet?

Alvast bedankt.

dat lijkt me wel te gaan passen, misschien achter een spacertje maar die 8J voorop kan zeker wel,

en anders terplekke er even onderschroeven als je gaat kijken bij de wielen

Hallo ik heb me een setje 19" opc Y velgen aangeschaft en nu zou ik graag weten van de Belgische besturrders onder jullie welke bandenmaat er op mag liggen voor de keuring. Heb al op GOCA gezocht maar de correcte bandenmaat die ze opgeven bestaan niet????

Dus zijn er mensen die met de 19" naar de BELGISCHE keuring gaan en met welke bandenmaat?

Dank u.

Terug
Naar boven