• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

pontiac le mans (kadett)

origineel gepost door ((gsi))

zal zo'n ding nou even veel roesten als een kadett

Mja, volgens mij kwamen deze gebakjes uit dezelfde fabriek als de daewoo racer, de koreaanse kadett, alleen hoeft dat volgens mij geen nadeel te zijn.

nex roest inderdaad ook veel minder als kadett ja.

Weet nog wel mijn eerste Kadett,was in 1997 en de Kadett was van november 1990.Was 6 jaar en 2 maanden oud dat ik m kocht,en die begon zelfs al onderaan bij de wielkasten,maar ja,voor 3000 piek hoorde je me er destijds niet over.

Heeft hier vlakbij in Hoofddorp eens een Daewoo Racer Sedan te koop gestaan,jaar of 2 geleden,ding was zo dof als wat maar geen plekje roest,was van 92 meen ik.

Nauwwwwww, ik zal wel eens een fotootje maken als ik weer een Nexia zie met veel roest. Maar er zijn erbij die ook zo krokant zijn als een pizzabodem...

:hmmz:hmmz:hmmz

origineel gepost door Vinci

Nauwwwwww, ik zal wel eens een fotootje maken als ik weer een Nexia zie met veel roest. Maar er zijn erbij die ook zo krokant zijn als een pizzabodem...

:hmmz:hmmz:hmmz

inderdaad, ik heb ook al heel wat verroeste nexia's gezien

Oww dat ze roesten zal wel, maar het gaat meer in de mate hoeveel tov. de orginele kadett. Zie regelmatig nexia's met rottende wielranden.

Terug
Naar boven