ik heb laatst nieuwe tellerplaten erop gezet... werken super, en veel mooier.. alleen heeft het 1 probleem..
als ik net wegrij wil de wijzer nog wel is op 0 blijven staan, na een tijdje schiet hij naar de actuele snelheid (5/20 seconde) en daarna werkt het perfect, of je moet ff er tegen aan tikken..
wat zit er dan verkeerd? zit de wijzer er niet helemaal goed op? of is het iets anders..
het is niet echt super hinderlijk maar dacht kan geen kwaad om ff te vragen....
andere vraag die wel wat belangrijker is:
hoe krijg ik de pookhoes los?
heeft iemand hier een HOW-to van?? of iets in die richting??
en ten slot:
waar zit precies de kabel van de claxon bij me motorkap, sinds een tijdje heeft deze het begegeven. en bij aanschaf van de auto was dit ook al het geval, maar toen heeft de vorige eigenaar de kabel nog even goed bevestigd.
(het enige wat ik weer is dat het onder de motorkap zit, vlak bij mijn raam, maar kon het niet vinden
)
bij voorbaat dank voor de moeite!!! :thumbup:thumbup:thumbupking:
als ik net wegrij wil de wijzer nog wel is op 0 blijven staan, na een tijdje schiet hij naar de actuele snelheid (5/20 seconde) en daarna werkt het perfect, of je moet ff er tegen aan tikken..
wat zit er dan verkeerd? zit de wijzer er niet helemaal goed op? of is het iets anders..
het is niet echt super hinderlijk maar dacht kan geen kwaad om ff te vragen....
andere vraag die wel wat belangrijker is:
hoe krijg ik de pookhoes los?
heeft iemand hier een HOW-to van?? of iets in die richting??
en ten slot:
waar zit precies de kabel van de claxon bij me motorkap, sinds een tijdje heeft deze het begegeven. en bij aanschaf van de auto was dit ook al het geval, maar toen heeft de vorige eigenaar de kabel nog even goed bevestigd.
(het enige wat ik weer is dat het onder de motorkap zit, vlak bij mijn raam, maar kon het niet vinden
bij voorbaat dank voor de moeite!!! :thumbup:thumbup:thumbupking: