• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

pookknop Corsa B

dennis121

Post vaak
Hey,

ik had een klein vraagje,

Bij de pookknop van me corsa B moet ik op het moment een ring omhoog halen om hem in de achteruit te zetten..

nu wil ik komende week een universele pookknop erop zetten, maar hoe zit het dan met die ring die je omhoog moet doen??

Dus hoe kan je dit het beste aanpakken?

bvd!

Je moet zorgen dat je een pookknop krijgt die hiermee compatible is...

Je kunt niet zomaar enkele willekeurige knop erop zetten.

hmmm okee.. :O das wel balen, had net zo'n mooie gevonden :(

kan je deze pookknoppen gewoon bij een standaard car styling/tuning bedrijf vinden? of moet je ergens anders gaan zoeken?

Er zijn genoeg universele pookknoppel die achteruit vergrendeling compatible zijn. Vooral op ebay een hele hoop te vinden.

Ik heb zelf bijvoorbeeld deze gehaald, kleurencombo die goed staat bij het GSI interieur van mij.

hmm op ebay 22 pookknopppen in totaal? Lol doe vast iets fout xD

maar het is gewoonweg niet mogelijk om een universele erin te bouwen zonder die functie? of dat je de ring laat zitten van de originele pookknop??? want die pookknop die ik wil is er natuurlijk niet in achteruit vergrendeling versie =_+

kan wel... alleen zal je HEEEL vaak in z`n achteruit wegrijden bij het stoplicht.. (kabel vast zetten van knop)

beter een pook van een nieuwere (96+) monteren.. is weer net iets mooier als de oude..:kewlpics

ik heb nog wel 2 pook knoppen te koop zal vanaaf wel even foto maken :)

Zijn ook gemaakt voor de corsa b dus ook voor achteruit rijden hehe :D

heb hier maar de foto's geplaatst hopelijk bevallen ze je

Foto0163.jpg

Foto0164.jpg

greetz en hoor van je

Terug
Naar boven