• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Post hier de lekkerste Chickies!!

6064908.jpg

6064910.jpg

6064913.jpg

als je dr zo een had zou je ze toch opsluiten in je kelder en niet meer vrijlaten?????

en als je ze kwijtraakt zou ik mezelf..................................ehhhhh

laat maar , moeilijk verhaal op het ogenblik:thumbdown

Origineel gepost door 14XE

als je dr zo een had zou je ze toch opsluiten in je kelder en niet meer vrijlaten?????

en als je ze kwijtraakt zou ik mezelf voor een trein gooien.

Hoezo moeilijk???

Origineel gepost door champo

Origineel gepost door 14XE

en als je ze kwijtraakt zou ik mezelf van een flat storten.

Hoezo moeilijk???

niks aan toch.:jerry

champo heb je ook een filmpje van de voorkant van je avatar want deze vind ik geen reet aan (alhoewel lekkere billen hoor, vriendin op loopband?):thumbup

Origineel gepost door -GUNS-C20XE

champo heb je ook een filmpje van de voorkant van je avatar want deze vind ik geen reet aan (alhoewel lekkere billen hoor, vriendin op loopband?):thumbup

Nee helaas voor jouw niet:P. Ik ben gek op vrouwen konten dus ben er wel blij meeking:.

Op mijn msn heb ik een meisje en die ligt dat te zonnen zonder topje. Ik probeer steeds het kaartje om te draaien maar krijg niet te zien wat ik zou willen:(

Ooow mijn vriendin op de loopband???? Mog ik willen ik ben vrijgezel:(

Je vrouw zag zeker dat je naar andere vrouwen zat te kijken op het internet? Toen dag je van zal ik maar ff snel een berichte typen:D:P.

Origineel gepost door spoelie

:agentgeef mij maar mijn eigen vrouw daar kan ik teminste aanzitten:D:D:D

ja, maar soms moet je ze ook gewoon ff uitlaten in het bos ...

398559665.jpg

:D

Terug
Naar boven